Prøver meg på en liten rakar jeg og. Skal litt til å få den inn, men fin odds og god gevinst om det smeller til.

Prøver meg på en liten rakar jeg og. Skal litt til å få den inn, men fin odds og god gevinst om det smeller til.

Prøver oss på en liten rakar. Skal en del til, men god gevinst om det går inn 

Ellers har jeg en litt ellevil kr 10 kupong som blir artig å følge, selv om det skal ganske store mengder flaks for at denne skal ha sjanse 

Wish me luck 

Feiga ut nå! Men må si meg veldig fornøyd likevel 

Og når man først er i flytsonen. Satte på Lisboa og Lazio livebet i andre omgang når begge lå under 1-0. Hadde blitt 3610 om jeg hadde latt det gå ut, så litt sur på det. Litt bekymra underveis da det virket som lask linz skapte en del sjanser. Uansett fin gevinst 

Ganske greie odds på begge lag 

Her var det ikke mye gambling for tiden
Jeg har ofret litt lapper på betting i dag på golf mot å gjøre helgeunderholdningen mer spennende.
Hovedsatsningen er på vår Danske venn Sebastian Cappelen. Fersk i gamet, men vist store takter tidligere i sesongen. Har en fryktelig dårlig rekke på 6 missed cuts, men i golf snur slikt fryktelig fort. Derfor har han veldig høy odds, men ihvertfall veldig gøy om han skulle plutselig slå til igjen. Delt 6 plass har han som beste resultat tidligere. Om han klarer topp 5 så blir det 1885 dollar i gevinst på det og.

Ellers har jeg også et par plan B spillere og. Mange spennende spillere med høy odds, og ikke et så alt for sterkt felt denne helgen. Gjør det mulig å treffe på høy oddsere, spesielt på topp 5 each way betten.

Gir oss ikke enda. Kaster oss på noen nye skikkelig høy oddsere
Sung Kang er en liten faovritt jeg hr som jeg sater på. Fryktelig ustabil, men enormt toppnivå. Håper å kunne utnytte dette med at han har ekstremt høy odds som førsterunde vinner(faktisk en av de med høyest. Slenger en 100 lapp hvor 50 er på seier og 50 på topp 6. Vinner så blir det 12k kroner, mens topp 6 så blir det 2k kroner.
Scott Piercy er også en veldig høy oddser som ofte er i toppen i turneringer. Spilt lite konkurranse den siste tiden så vanskelig å vite hvor en har han.
På turnreingsseier gir jeg de samme sjansen, pluss et par andre outsidere. Hvis jeg skulle kun satt på 2 så hadde det nok blitt Niemann og Brendan Todd. Begge har vunnet turneringer tidligere og er utroliig solide. Gode seierskandidater som ofter er med i toppen og kjemper. Menneh, ja, også Sung Kang… Helt vanvittig odds og om det klaffer så har han nok ferdigheter til å vinne. Spørsmålet er derimot om han har hodet til å klare det. Det er jeg ikke så sikker på, men verd likevel et lodd. Vanvittig odds på en spiller med såpass potensialet.
Så har vi sikret oss at det blir en spennende helg (forhåpentligvis).

Har plan B på scott piercy som er en veldig solid spiller, men spilt lite turneringer den siste tiden. Veldig god odds.

På sluttresultat har jeg gitt de samme sjansen der og samt et par andre outsidere. Lagt på Jim Herman da han vant forrige ukes turnering og er tydeligvis i godt slag og også undervurdert odds messige(etter min mening)

Første runde overstått og ganske så nærme helklaff på førsterunde. Desverre ble det +1 på nest siste hullet som gjorde at han falt fra delt1 plass til delt 5 plass. Det gjorde gevinsten fra i overkant av 2k kroner til 290. Likevel, fortsatt gode sjanseri forhold til resultat for hele turneringen. Satser på videre 

Herlig med Casper i dag da. Dro ut en topp 10 spiller i Berrettini. Møter Novak i morgen 14.00 i semi’n. Hvis Novak ikke får fart på fotarbeidet så har Casper en fear chance her. Grus vettu!! Blir en laks på Ruud. Ser etter odds!!
Hadde selv vært sykt nervøs mot slutten av Bodø Glimt kampen om jeg hadde en kupong som det der
Grattis!
Takk for det 
Damn Grattis! Den var smått insane den der!
Wow, gratulerer! Helt rått.
Takker! Ganske sykt at den til slutt gikk inn 
Takker 
Hvor er det folk foretrekker å gjøre bettingen sin på Fotball (Hovedsakelig Engelsk fotball)? Noen anbefalinger?
Jeg bruker stort sett Unibet, noen ganger Coolbet. Stort sett bedre odds enn for eksempel Norsk Tipping