Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Subsea 7 (SUBC) 🛱

Subsea 7 - Dividend and Notification of General Meetings

Tok gevinst :chicken:

Jeg tar den pÄ 140 :wink:

1 Like

Holdt over faktisk. Skal jeg tippe gÄr den til 75-76 fÞr gapclose nÄ.

Solgt 2 ganger, kjĂžpt 1 gang i dag. 33% av dagens fortjeneste. Fin aksje.

1 Like

Subsea 7 awarded FEED contract in Norway

1 Like

Subsea 7 share repurchases

Utifra det jeg leser pÄ siste melding og hva Subsea 7 har formidlet har de handlet for ca 37 mill dollar. Og det var formidlet at de skulle handle for 70mill dollar pÄ Q4 meldingen.
Kan det vĂŠre at short dekning er iverksatt?

Subsea 7 Executive Management Team

CITADEL ADVISORS EUROPE LIMITED reduserte shorten med 200k aksjer pÄ fredag. La det vÊre en begynnelse :slightly_smiling_face:

2 Likes

Fra dine pengers siste aksjerÄd:
Vi utvider portefÞljen med en aksje, og henter inn Subsea7. Tanken bak dette er at nÄr oljeprisen har kommet opp en del og det er politisk vilje til Ä oppfordre til mer fossil energi, burde dette vÊre til fordel for oljeservicesektoren som fÞlge av Þkt investeringsvilje. NÄ som vi har fÄtt et prissjokk, vil nok ikke investeringsviljen endre seg selv om oljeprisen faller ned til 80 dollar fatet igjen. Det gÄr fÞrst og fremst ut over inntjeningen til oljeselskapene.

1 Like

Jeg er ikke overrasket, men til gjengjeld veldig glad for Ă„ se at de profesjonelle aktĂžrene nĂ„ i stĂžrre og stĂžrre grad ser ut til Ă„ se det mange av oss “offshore-nerder” har sett-og investert i en god stund.

At SUBC av mange blir foretrukket fremfor en del andre gode alternativer skyldes sikkert risikoaspektet som nĂždvendigvis er vesentlig mindre for en virksomhet med god balanse herunder nĂŠrmest uten gjeldsbelastning.

NĂ„ ser der vel dessuten som om shorternes tid i denne aksjen ser ut til Ă„ kunne vĂŠre over

Gode poenger dette ifm subc. Kursen gÄr nok videre den.

AKO CAPITAL LLP dekker nÄ short i Subc. Redusert med 600k i gÄr!

Dette er -som- forventet.

Subsea 7 share repurchases

Subsea 7 awarded substantial contract

1 Like

Subsea 7 publishes Annual Report and Sustainability Report 2021

Subsea 7 S.A Notice of Annual General Meeting and Extraordinary General Meeting

Subsea 7 S.A. Conference Call Notification - First Quarter 2022 Results