Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Subsea 7 (SUBC) 🛱

Subsea 7 S.A. 2022 AGM and EGM

Subsea 7 S.A. Treasury Shares

Klokken tikker stadig nĂŠrmere mot kl. 0800, som vel er tidspunktet da 1Q22 blir publisert- spennende!

Subsea 7 SA - Ex-Dividend NOK 1.00 Today

Subsea 7 S.A. Announces First Quarter 2022 Results

Subsea 7 innfrir forventningene

Subsea 7 awarded contract offshore West Africa

Subsea 7 share repurchases

Subsea 7 share repurchases

Subsea 7 awarded contract offshore Trinidad and Tobago

Subsea 7 S.A. Conference Call Notification - Second Quarter 2022 Results

Jeg har den seneste tiden brukt mye tid pÄ Ä sette meg inn i SUBC, og er pÄ denne bakgrunn svÊrt overrasket over at dette selskapet nÄ ikke fÄr mer oppmerksomhet. Jeg er to. selv godt posisjonert i selskapet- med inngang pÄ ca. 67kr fra litt tidligere i Är. Bakgrunn for min investering er;

1. Forventninger til kraftig kursvekst
  2. Gode utbytteutbetalinger i Ă„rene som kommer

Er det andre her med engasjement i- og interesse for SUBC og som kunne tenke seg Ä ta aktivt del i en interesse-, kunnskaps- og formidlingskanal a la SOFF-trÄden?

3 Likes

Hva har du som kursmÄl selv her? Solstad var og er fremdels en opsjon pÄ et revitalisert marked, med en tildels enorm gearing. Subsea 7 har ikke denne gearingen, men har vel forsatt et stort potensial jfr P/B. Men noe sÊrlig mer en 140 dvs 50% ish oppgang herfra er det vel vanskelig Ä kreve?

Jeg satt i Subc lenge men ble lei av at den slukte gode nyheter uten oppgang🙈

Mitt beskjedne bet i den drlen av srktoren er Akso hvor jeg har 90% til nĂ„ men drltar gjerne i en Subc trĂ„d, jeg er singel og har tid og disse selskspene er jo i samme «bransje» og ting henger ssmmen😄

1 Like

Har tidvis kjÞpt og solgt SUBC. Men den er nok i minste laget volatil for min profil. Men kommer nok til Ä ta noen bett her fortsatt nÄr den er teknisk svak. Samtidig med Þkt interesse sÄ kan jo volatiliteten stige. Men ser ikke helt det samme potensiale som i de andre selkapene.

Srh, grattis med kanonavkastning sÄ langt i Är. Ikke mange som har klart det i Är. 105% (oppgitt bak navnet ditt) er det hittil i Är, eller annen tidsramme?

Mitt kursmÄl for 2022- basert pÄ dagens virksomhet er 150kr, sÄ selskapet har ikke SOFF- potensial pt.

Med stor, og og internasjonal organisasjon, bredt leveransegrunnlag og ubetydelig gjeld ser jeg derimot muligheter for at selskapet kan utvikle seg i retning av noe mer- og som i sin tur kan gi nye -og langt mer attraktive kursmÄl- og utbytter pÄ veien.

Edit:
Merk at SUBC har en helt annen risikoprofil enn det eks. SOFF hadde- og for sÄ vidt har mtp. at man fortsatt ikke har sett inntekter som sikrer bÊrekraft- selv om de av oss som kjenner markedet vet at dette kommer forutsatt at morgendagens marked leverer som forventet.

1 Like

Er litt usikker ettersom de tallene jo har justert seg litt opp og ned ettersom jeg har gÄtt litt inn- og ut, Men, takk! Jeg endte vel opp med rundt 470% gevinst i SOFF, og da har jeg i tillegg 50k SOFF-aksjer igjen som ren bonus og som nÄ er mitt videre longbet i selskapet. Jeg gikk jo tungt inn i aksjen tidlig i des 21 da kursen var svÊrt lav. Mye flaks- og noe lÞnn for all tiden som ble/er lagt ned innenfor offshore de seneste Ärene.

1 Like

470% er ekstremt bra. Kort og godt. Har aldri klart slike drag selv, men gleder meg over andre som evner. Men innser at jeg mÄ slutte med en ting, og det er backtrading. Begynner Ä bli en del millioner i tapt gevinst. Man fÄr heller forsette til nytt case. Men Soff/Sioff er fremdels sÄpass fascinerende at jeg allikevel fÞlger dem uten Ä ha aksjer der nÄ. Men trenger ikke dra den diskusjonen lenger her inne pÄ Subsea 7 kanalen

1 Like