Håper du har rett, ikkje meningen å baisse…
Sikkert Sundt AS som angrer
Skulle hatt noe mere fri kapital nå så skulle jeg “bøtta” innpå Targo på denne duppen,uten tvil. DE sitter med meget sterke kort, som alle vet(de som følger T). ! Året blir
Men ellers sitter jeg meget godt lastet fra før
Jamen, vi er vel også flere, der venter på en bund på 7,50 så man kan tage 100.000 ekstra? Samtidig tænker jeg flere også venter på en bund i NANO på 13,00 så der kan tages 100.000 ekstra der også?
(ironi kan forekomme … men hvor meget?)
Eg ser så klart at der er 200.000kr å spare om du får på 7,5 istedenfor betale 9,5-10 som eg har gjort nå.
Men du skal nå bli rimelig sur om en ikke rekker toget fordi en skulle spare 10%.
20k inn på en ny aksjonær, vi får låse inn det vi klarer.
Uff. Eg får mye sure telefoner om dette ikke blir bra
Pluss de som venter på drop under 20 i PCIB så det kan tas 100.000 ekstra der også.
Flere?
Har man interesse for PCIB, så kan det vel være et udmærket tidspunkt at samle op? Er vel ikke utænkeligt at markedet tager en tur mere sydpå med tanke på de varianter af COVID-19 vi ser ude i samfundene.
Danmark er netop blevet lukket yderligere ned (fra 10 til 5 personer i offentlige forsamlinger) samt en række andre ændringer og jeg tænker andre lande følger efter, eller allerede har implementeret.
Hadde vært flott om de spesifiserte om dette var noe targovax selv fant på eller om IOVaxis har etterspurt dette.
Meget bra omsetning i dag.
«Request has been granted» betyr at det er Iovaxis som har hatt ønske om forlengelse, hvis det skulle være noen tvil om det.
Sant nok Da er det jo gode muligheter her. Trodde teksten under var den samme gamle visa om hva Targovax er, men der var det mye nyttig. Spesielt:
Det sier vel rett fram at de vil bruke fullmakten så lenge de får godkjent studieløpet?
For nyere interesserte så forklarte Targovax på q4-20 grunnen til at IOVaxis ønsket en opsjon:
So to the IOVaxis deal, we announced early in January. This is structured as an option agreement. So we have given them an exclusive option for a license to TG in Greater China. And the reason why they wanted this option was that they saw some uncertainties about the regulatory environment in China. The Chinese FDA have steadily been more positive and accepting Western data, but still they were a bit uncomfortable. So they wanted first to have this option. And at the time, they get an IND to do a trial, then that would trigger that they have to decide on their option.
Kina altså… A bit uncomfortable…
Heldigvis er det “bare” tg det er snakk om.
Er dette starten på en bunn da?
Teste av støtte gikk greit. Jeg tror denne kommer som en kule nå.
Imponerende hvordan den holder seg!
Kjøpte 7k på gårsdagens høyeste kurs, 9,36🥴 Ble ikke så galt allikevel, ser det ut som😁
Jeg tror at etter siste års utvikling av resultater fra Oncos 102 i tre ulike indikasjoner, så er veldig mange spente og positive til hva selskapet tenker fremover. De har sagt at de går for 1L i mesothelioma, samtidig legger de planer for a confirmatory melanoma trial i samarbeid med CPI.
I følge Ling hos DNB legger han til grunn at de ikke skal kjøre begge studiene videre selv. Hvordan passer dette inn med budskapet i siste presentasjon fra Targovax hvor de forbereder neste fase melanom nå?
Skal de allikevel være med, eller skal de lisensiere det ut til BP som bærer kost og betaler up-front og milestones, og hvor Targovax leverer Oncos 102? Jeg kjenner personlig at dette er noe jeg ser veldig frem til å høre mer om. Det tror jeg mange andre gjør også.
Victor og nytt scientific advisory board har store og åpenbart klare planer for hvordan både Oncos-plattformen og RAS kan løftes noen hakk for å synliggjøre verdi og øke muligheten for flere samarbeidsavtaler. Jeg antar at dette kommer på CMD i februar, de sa i november at de var ikke helt klare for å lansere disse planene da. Trolig er de klare mot slutten av februar.
Dernest har Øystein fortalt at deal på next-gen er vel så aktuelt som på etablerte data, så kanskje får vi formalisering på noe innen Oncos 200-serien? Andre selskaper som skal opp og frem og som har god cashtilgang innen R&D er ivrige på å snappe opp hotte plattformer så de kan videreutvikle disse selv, primært i kombo med egne ting. Her har vi allerede samarbeid på gang for Targovax gjennom Leidos for Oncos 200, og Valo og Oblique innen RAS. Det kommer nok en egen sesjon for dette på CMD-dagen.
Så det er all grunn til å tro at vi som følger selskapet, men også de som ikke helt ennå har kommet ned fra gjerdet men er nysgjerrige og tror på pipen, øker og/eller tar plass før CMD.
I den sammenhengen har jeg pitchet inn at CFO/IR bør ta et møte med Haudemann-Andersen igjen som tidligere var på aksjonærlisten. Det har skjedd ekstremt mye bra i selskapet siden de solgte seg ut, men prisingen er den samme. Med trolig et ønske om å diversifisere seg noe ut av Vacci og brede ut porteføljen kan vi håpe at de kunne kastet 100 - 200 MNOK i retning av Targovax også. Det er ikke vanskelig å se potensialet i pipen målt mot MCAP og konkludere på at oppsiden er gedigen. Å få inn en bjellesau a la Haudemann vil gi flere positive effekter, både fordi teamet rundt han forstår biotek, samt at det vil fjerne enhver emisjonstvil når de skal funde kommende studier (hvis det trengs gjennom å hente egenkapital).
Januar og februar blir to svært spennende måneder for selskapet. Vanskelig å ikke være bull på det fundamentale som skjer, selv om kursen lever sitt eget liv og henger langt etter realitetene.
Veldig bra initiativ å tipse CFO om å tipse om Haudemann-A