Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Både Victor Levinsky og Thomas Birkballe Hansen står på talerlisten👍

4 Likes

Nå vet vi at patentene på cRNA blir sendt inn og dette er vel første del av et roadshow som forhåpentligvis ender opp med en avtale med penger “upfront” i løpet av våren. Før det må vi ha en midlertidig finansiering på plass . Ikke så veldig lenge til de første kliniske data på TG USA heller (5-6 måneder). Det kan bli et spennende H1 for Targovax.

4 Likes

Det begynner å lysne i horisonten etter en lang stille høst.

Er vel i morgen sola snur også. Vi får ta det symbolsk:

Targovax snudde med sola😊

3 Likes

Hvis de er relativ sikre på at de får til noe med cRNA så bør ikke den mellomfinansieringen bli store greine. De har vel ca 75mill på konto pr 31/12. Går Iovaxis avtalen i havn så er vi der.

2 Likes

Eller en TG avtale som jeg har trua på

3 Likes

Ja ja, det jobbes dag og natt. :moneybag:

2 Likes

De har hatt styremøte i kveld

2 Likes

Jeg har hørt EW en plass at [TRVX har en unik tilnærming til circRNA som skiller oss fra de andre, og de mener at TRVX har et fortrinn på delivery, produksjon og at deres konsept er bedre egnet til kreftbehandling]

6 Likes

Les selskapspresentasjonen fra november hos T

1 Like

Skuta er rigga med options og kanonene lada med cRNA, og nå skal vi på tokt med skuta. Det er nå moroa begynner.

Se opp for Targovax i 2023.

2 Likes

Chief Executive Officer Erik Digman Wiklund has been granted 600,000 share
options. Following the grant, he holds 100,000 shares and 1,800,000 options in
the Company.

Hvis EW kan få en 10er for sine aksjer/opsjoner så er dette et meget godt incitament til å lete etter andre løsninger enn utvanning/emisjon.

2 Likes

Jeg synes han kan få mer enn ti. Han fortjener å ha bygget en enhjørning.

4 Likes

Høres ikke heeelt ut som en vinner med Birkballe og Levinsky? :grimacing:

1 Like

6 stk. er oppgitt som primærinnsidere og de har samlet 217 000 aksjer dvs. et snitt på 36 000 aksjer. Dette sier vel alt. Finansdirektøren har 0 stk. !!

1 Like

Han tjente sikkert rått på IOVaxis-opsjonen når han satt hos Locus Walk, og er happy med det :slightly_smiling_face:

1 Like

Chief Financial Officer Lubor Gaal has been granted 400,000 share options.
Following the grant, he holds 0 shares and 700,000 options in the Company

Han her deler samme entusiasme ser jeg :sweat_smile:

Nå er det ikke vi som er Targovax-aksjonærer som har tjent mest penger på børsen de siste årene (for å si det forsiktig), men jeg vil oppfordre alle her inne til å bidra med en skjerv til TekInvestors juleaksjon, vi kan trenge flere røde luer her inne:

Rett til innsamlingsaksjonen;
https://innsamling.barnekreftforeningen.no/team/tekinvestors-juleaksjon-2022

4 Likes

selv om de har opsjoner så burde de betale av egne penger også for aksjer for å vise at de har troa. Et godt tegn utad for selskapet om de ansatte hadde gjort dette. At de ikke gjør det viser kun grådighet.

The exercise price
of the options is NOK 1.15. The exercise price is equal to the volume weighted
average trading price of the shares of the Company on Oslo Børs on the date of
the grant

2 Likes

Siger lenger og lenger ned,kjøpe nå eller skal vi ned på krona?