Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Det var ingenting nytt i presentasjonen. Det skjer ingenting i meso før mOS er nådd, Merck er fortsatt partner her! Soug var veldig tydelig på at hovedfokus er melanom, de går for gull her! Virket veldig selvsikker, ville heller ikke ha kommet med noe om partner her tror jeg, hvis de allerede er langt inne i forhandlinger med en partner i studiet! Kan ikke helt se at BP sitter med hendene i fanget her! Soug sa at dette er et proof of consept studie, åpner opp for andre anti PD1 refractory varianter!

11 Likes

https://www.mesotheliomaguide.com/community/which-therapy-is-next-fda-approval-mesothelioma/

12 Likes

Kan være greit å legge til merck i den listen der forøvrig. De er neste som skal lese ut 1L meso…

Jah… vi vet om mulighetene, men må snart få servert løsningene…

1 Like

Er det ting som tyder på litt auke interesse i aksjen i dag? Hadde jo vore greit om kursen hadde snudd her på lavt 8-tal og no satt nasen nordover.

1 Like

Ja, mulig et lite, bitte lite steg på vei oppover igjen. Vi sikter mot 52,50😊 i første omgang. (For å sittere en annen person sitt kurs estimat)

God helg til alle sammen​:sweat_smile::+1:

1 Like

Legger ved linken til et innlegg av snoeffelen som omhandler Hubro terapautic men hvor også Targovax nevnes noen ganger.

Inlegget er vel fra 2020 og ikke av nyere dato men slik jeg leser innlegget fra snoeffelen så sitter jeg ikke igjen med noe inntrykk av at vedkommende har en negativ holdning til targovax.
Og dette er noe å ta med seg da snoeffelen sine uttalelser bør en legge stor vekt på. (min personlige mening)

Klippet ut:

"Norsk Hydro hadde en intensjon om å bygge opp en egen divisjon, Biomedisinsk divisjon, og dette endte til slutt opp som Pronova (som senere jo ble solgt til Bayer for 5 mrd NOK)

Startet med prosjektet ligger i Targovax, med RAS og peptidvaksiner, som var Gustav Gaudernack sin ide. Og det ble satt i gang kliniske studier."

“Min reasoning er at hvis Targovax og Ultimovacs har noe for seg, så kan faktisk Hubro være minst like bra, og vel verdt å være oppdatert på når tiden er moden.”

Lykke til

3 Likes

Onkolytisk virus med Herpes Simplex virus i behandling av gliomer hos barn.

2 Likes

Brødhuer er vel de som tror på kursoppgang uten at det kommer en finansiell avklaring. Jeg sier ikke at datene er gode - spørsmålet er om de er gode nok til at BP er villig til å være med å finansiere veien videre. En emisjon uten videre samarbeid/finansiering lover dårlig.

1 Like

Nå når man ikke trenger mer enn 200 000 aksjer for 50. plass har ceo Soug kommet seg inn på listen via abakus invest as.

2 Likes

Brødhuene her er også de som alltid sitter passivt og bare deler ut klovnefjes hver gang noen mener noe annet enn de som har forelsket seg i aksjen.

1 Like

Har vel hatt det antallet aksjer svært lenge. Det er andre endringer på listen som gjør at han går inn og ut av lista

3 Likes

Ja det var det jeg prøvde å bemerke.

1 Like

Selv ei blind høne finner korn - tilslutt. Nå har du meldt om det 7-tallet ganske lenge. Er det noe der vi bør frykte eller sier du at vi skal laste opp der?
Hva er 30øre?
Jeg tipper vi ser noe over eller under 8.15 før dagen er over. Dette stalltipset var gratis forresten.

Ha en fortsatt fin uke, hvis du har tips om andre aksjer så tar jeg gjerne imot, for en gang må jo du også treffe…

5 Likes

Targovax er jo som mange av oss mener, underprisa! Men ved nyhetstørke tidligere, ville vi rast gjennom 7kr i ekspressfart vil jeg tro. Vi gjør ikke det nå, ser det ut som, det er et kvalitetstegn👍 Har god følelse, på at noe må komme snart!

3 Likes

Ja, i følge ØS så har selskapet blitt “voksent” - det må jo bety at man kan stå på egne ben! :slight_smile:

Hva som får deg og andre til å tro den skal med ekspressfart ned?

Om det er tørke til 29 april og de skulle tape patentsaken så er nok det nok til å sende den ned.

Jeg mente det motsatte!!! Den raser ikke ned. Men jeg har ingen annen dekning enn at den virker å ha stabilisert seg🤷‍♂️

leser engang til og ser det. Gikk litt fort i svingene :wink:

Er ikke tilbakemeldinger at de er ganske sikre i patentsaken? Skal selvsagt ikke selge skinnet før Bjørnen er skutt osv. :slight_smile:

Vil dette kunne påvirke Oncos???

Janssen-vaksinen er en «adenovirus-vaksine», samme type vaksine som AstraZeneca-vaksinen.