Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Terra (LUNA) 🌕 [DeFi]

Luna kommer aldri til Ä nÄ selv 10 dollar. Er printet sÄ sykt mange Lunas nÄ. Jeg tÞrr ikke Ä rÞre den med en ildtang

2 Likes

Forresten, jeg har personlig snakket med over 10stk de siste dagene som har mistet mer enn 10mill hver, samt sett utallige triste skjebner pÄ Twitter og Discord.
Mange av de hadde alt de eide i Anchor. Alle sparepengene sine til familien osv. Det er jo selvsagt ikke ideelt, men dette er pÄ ingen mÄte tiden for Ä belÊre noen, sÄ om noen her er berÞrt og har mistet mye penger: VÊr sÄ snill Ä snakk med noen, fÄ hjelp. Ikke tenk pÄ Ä prÞve Ä skaffe pengene tilbake nÄ. Dette er definitivt tiden for Ä legge bort alt Ä ikke se pÄ datamaskinen eller charts og lignende.
Dette er ufattelig trasig og har Äpenbart skapt mye smerte, men penger er ikke alt og livet gÄr videre.

14 Likes

Fortsatt mulig Ă„ shorte Luna

Gikk ut litt hardt fÞr i dag (20x), ble likvidert etter Ä ha 500%. PrÞver litt igjen nÄ, men bare 4x. VÊr forsiktig rundt runde tall

Satser ikke sÄ hardt, men om man klarer 1000%, sÄ fÄr man litt for innsatsen

1 Like

Ja men det er fortsatt en ubalanse i mark price og faktisk pris du trader med pÄ leverage. Mark price som bestemmer om du blir likvidert. Kompisen min ble likvidert i gÄr med $1000 i profitt

Jeg testet selv med bare $10 pÄ 2x i gÄr Ä ble bare likvidert umiddelbart. Bare sÄ du er klar over at ustabiliteten skaper en mulighet for Ä bli likvidert selv om du er i pluss

Synes det virker greit, bruker Binance. Det var et rykk fra 0.2 til 0.4 som hÄrfint likviderte meg. Hadde det ikke vÊrt for at jeg la pÄ litt mer etter fortjeneste sÄ hadde jeg klart mÄlet som var 0.12

UST Luna - The Biggest COLLAPSE in Crypto History

1 Like

AltsÄ, her snakker vi dÞmmekraft.

Enig, men ikke helt tiden for det nÄ

Luna var nede 0.02 og nÄ opp igjen til 0.11 pÄ Binance lol

Ny krĂŠsj incoming?

Ja den kan gÄ litt opp, men herregud sÄ sinnsyk risiko Ä ta. Garantert man taper penger pÄ det.

Man kan gjÞre 2x return pÄ Ä kjÞpe pÄ Kucoin og trade pÄ Binance
Screenshot 2022-05-12 at 13.10.39

Tviler pÄ det skjer men kjipt om det skjer, men bankless nevner at Do Kwon kan forsvinne for Ä sÄ komme tilbake med en ny plattform litt det som skjedde med Basis Cash som han var med tidligere fÞr han pÄbegynte med Terra

Snart nede i 0.001 :sweat_smile:

Ja sÄ det samme pÄ Crypto.com 10x pris, men det er mindre liquidity pÄ begge og det er helt umulig Ä overfÞre Luna til noe nettverk nÄ :sweat_smile:

Ville arbmuligheter om tallene stemmer
! Terra price today, LUNA to USD live, marketcap and chart | CoinMarketCap

Bithumb: 3$, 500k volum

De tallene henger ikke med det som skjer pÄ Binance osv. :sweat_smile:

1 Like

Jeg kjĂžpte i hvert fall ca 150k Luna. NĂ„ kan vi slutte Ă„ tulle, tilbake til peg og 100$ stykket!

Husker det var en tid jeg tenkte 53$ Luna var billig. Og sÄ 33$ for noen dager siden. Og sÄ 15$, 1.8$, 1$, og nÄ 0.005$.

Blir vel Ä vente pÄ null men kan ikke annet enn Ä tro at nettverket og teknologien er verdt noe fortsatt, at man kan fÄ noe ut av stumpene!

1 Like