Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tomra Systems ♻ (TOM)

Det var voldsomt som denne gikk på meldinga.

Told you so.

Jeg tror jeg begynner å bygge en posisjon her

For en nydelig nydelig aksje.

Jeg har desverre ikke kunnet være på denne uken men vi fikk NØYAKTIG det textbook kjøpssignalet jeg snakket om over her

Jeg har sett lenge på denne og kjøpte i går, men fikk bare med meg et par av prosentene av gårsdagens oppgang. Det fremstår som et utrolig spennende selskap som treffer et voksende marked med statlige incentiver for å kjøpe tjenestene deres.

Og det er en av de veldig få gangene jeg har klart å «time/hatt flaks», da jeg solgte halvparten av Nel-beholdningen før den sank nevneverdig da jeg ikke hadde tørt krutt tilgjengelig :laughing:

Hehe, Bodenholmeffekten.

2 Likes

Haha nice!

Edit:

Starter en posisjon her, men tar det rolig.
Har ønsket meg mer stabile aksjer som genmab og tomra i porteføljen

Ser at det omsettes opsjoner i TOM på Nasdaq Stockholm. Kan jo kanskje være en sammenheng?

De er jo en ESG-aksje, så da er ikke multipler som for andre aksjer. :stuck_out_tongue:

Ja stemmer :grinning: men hvor vanskelig er det å lage en maskin hvor man putter inn en flaske for så og få en lapp ut igjen :sweat_smile:?
De har vel andre typer maskiner også da. De langsiktige her har virkelig hatt en fin reise :+1::ok_hand:

Jo men nå har Tomra 75% av markedet, og det er en mektig ting.

De driver også med andre maskiner enn pant:

4 Likes

TOMRA: Mandatory Notification of Trade

Oslo Børs - TOM01 - Nytt lån til notering / New bond issue to be listed 19.03.2020

Oslo Børs - TOM02 - Nytt lån til notering / New bond issue to be listed 19.03.2020

TOMRA: Business update and revised dividend proposal

TOMRA: NOTICE OF ANNUAL GENERAL MEETING 2020

TOMRA: ANNUAL REPORT 2019

TOMRA: Invitation to Q1 2020 Presentation

TOMRA: 1Q 2020 - On solid ground to navigate through the turmoil

1 Like

Renteregulering

TOMRA: Share purchase program for employees