Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tomra Systems ♻ (TOM)

CORRECTION*: TOMRA: Shares to employees

TOMRA: Mandatory notification of trade

TOMRA: Latour contemplates to divest part of its shareholding in Tomra

TOMRA: Disclosure of shareholding

TOMRA: Disclosure of shareholding

Forstår ikke at disse 7,8Mio aktiene fortsatt eies av Latour 2.6.2020

Edit: 3.6.2020 kom oppdateringen, tok lengre tid enn jeg hadde forventet.

TOMRA: Invitation to Q2 2020 Presentation

TOMRA: 2Q 2020 - A resilient quarter amid the pandemic

TOMRA: 2Q 2020 - A resilient quarter amid the pandemic

Noen flere her inne som opplever problemer med webcasten til Tomra?

https://events.webcast.no/tomra/kvartalspresentasjoner/tomra-systems-asa-q2-presentation-2020

TOMRA: Mandatory notification of trade

Noen som har formening om inngang her på dagens nivå?

Har selv kikket masse på denne og har hatt kjøpsordrer i boka lenge men aldri fått (= too greedy). Tror man bare må gå inn og bygge posisjon over tid. Jeg har tro på at TOM kan bli meget bra som et long-fundament i porteføljen men har ikke kommet meg inn selv enda.

EDIT: ett nivå jeg ser etter er MA50 i dag-chartet. Ca. 360 nå (kryper kjapt oppover pga kursutviklingen) så har lagt inn endel ordrer mellom 360 og 380. Den har fulgt MA50 ganske så kategorisk oppover de siste 3 årene så virker som en grei metode å identifisere kjøpsnivåer.

EDIT #2: Har lastet opp litt i TOM nå mellom 390 og 400. Ligger mer nedover men om den nå fortsetter oppover så har jeg iaf litt.

EDIT #3: Plukket mer på 390 og 392 idag. Har fortsatt ordre ned mot 375-380.

Ny rente

Tok TOM helt av bordet idag. Litt høydeskrekk kombinert med Arctic sin relativt heftige salgsanbefaling med for meg helt ny info gjorde utslaget. Må lese meg opp på hva de skriver og gjøre meg en ny vurdering rundt evt. re-entry.

1 Like

Heldig med exit i TOM 410-415. Prøver lykken igjen med en litt mindre beholdning her nede fra 375-380.

EDIT: Fikk masse fill helt ned til og inkludert på 367,20. Neste og siste post går inn på ca. 362-363 nivået. Min gamble er at det snur ca. der for denne gang.

1 Like

Bunn på 350 ?

Tror mer på 360 ish men vi kan fint få en overdrivelse ned til 350!

Fikk du lest deg noe særlig opp på det? Jeg klarte ikke å finne så mye mer info rundt det…mulig jeg er dårlig på å lete :stuck_out_tongue: