Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tradingview

Fekk no dette svare. Ikkje mye oppløftende.

Hi! The thing is our data provider just does not provide any volume data on OBX (and many other indices for that matter). So it’s not likely to happen sooner than we change the data vendor. I’ve tagged you though so if things change in this regard we’ll let you know. Thank you very much for your understanding. Stay safe and have a great day!

Hmm - nettopp - kanskje det er noen store i Norge som ikke vil at menigmann skal ha tilgang på volum for indeks. Kan ikke være veldig vanskelig for data-vendoren å levere.

1 Like

Det var ein flott indikator. Kan du legge ut link til den?

Tabellen? Den har jeg laget selv i pinescript. Link: PerformanceTable — Indicator by VCPTraderen — TradingView

2 Likes

Takker så mye. :heart_eyes:

Eg ser Sjakk svarte deg men eg bruker denne knappen. Enkelt å slå av og på

1 Like

XACT_BEAR er en god indikasjon på volumet på OMX.
OBX er det verre med

3 Likes

Bruker denne plattformen daglig.
Oppgraderte til Pro+ nå :slightly_smiling_face:

2 Likes

Er det mulig å forandre på column bredden?

Skulle likt ein indikator som viste om volumet er større en vanleg. … Nokon som kjenner til om det finst i tradingview? Som viser f.eks. størrelsen på volum i forhold til dagleg gjennomsnitt eller liknande?

Du har innebygd en MA på volum indikatoren. Den hjelper deg så lenge det er volum etter at baren er closed, du er ute etter.

image

1 Like

Om jeg har forstått spørsmålet ditt riktig finner du mange brukerutviklede indikatorer på dette om du søker på RVOL eller relative volume.

Trenger å flytte 0 punktet på denne whale pump indikatoren for å legge den oppå en annen jeg har, men sliter med at historiegrammet går “feil vei”.
Noen ideer om hvordan jeg kan få ordnet dette sli at jeg kan flytte den vekk fra 0 linjen?

Får sånn nogenunde til funksjonen med å lage en plot.style.line men ikke helt tilfredstillende å se på :see_no_evil:

Edit:
Fant ikke ut hvordan en gjør det, så ble ett kompromi her med en fill mellom 2 plot linjer

Fra annen tråd:
En litt raskere divergence indikator for OBV, RSI osv… Detekterer tidligere og potensielle divergence

(Har en modifisert versjon om med noen småforbedringer i tillegg, send en PM i så fall)

Den på typiske momentet (og typiske litt tregere indikatorer) er denne fra yatrader:

1 Like

4 Likes

Har Tradingview fjernet nordiske market data fra tilgjengelige markeder?

Kan ikke lenger subscribe til Euronext data?

Du må sikkert oppdatere noe info. Jeg fikk opp noe greier om informasjon jeg måtte fylle ut. Jobbtittel, arbeidsgiver og at jeg bekreftet jeg ikke skulle bruke det til profesjonell trading.

Edit:
Ser ut til OSE er fjernet og faller inn under Euronext NV. Min sub er iallefall endret til den nå.

1 Like

Takk - jeg mener jeg bare trykket bort den inputen du nevner ja. Har hatt aktivt abbo på euronext som du sier - som plutselig var kansellert og ingen option for å fornye.

Tester - tusen takk for svar!

Salg på Tradingview nå.

2 Likes