Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tradingview

Er det mulig å få realtidkurser fra Oslo Børs i TradingView?

1 Like

Jepp, under Account and Billing kan du se ett punkt som heter “Extra data subscriptions”, her er det Euronext under Europe du er ute etter :slight_smile:

3 Likes

Tusen takk! :smiley_cat:

Nogen der kender danske brokere, der kan handles gennem TradingView? Jeg er personligt på vej væk fra NordNet.

Saxo Bank tror eg.

Helgas lille tradingview drypp :sweat_drops:

Hvis noen ikke er klar over det, er det mulig å sette opp en fast “moving average” uansett hvilken timeframe man kikker på.

Man kan for eksempel ha 50 dagers snitt til å vise på chart, uansett hvilken timeframe du kikker på. Om det er ukentlig, daglig eller timechart, vil det uansett være 50 dagers snitt som vises.

Og det er meget enkelt å sette opp.

Gå på indicator timeframe. Velg hva du vil ha snitt av.

2

Gå så på “Length” og velg lengde på snitt. Her har jeg valgt 50 dagers snitt.

Tada!! Og du har 50 dagers snitt på chart, uavhengig om du kikker på weekly eller daily.

9 Likes

Heia, er det mulig å screene etter utløst indicator? Altså i screening function, der man kan sette en rekke filtrer, kan jeg på noen måte sette inn en custom indicator som skal ha utløst “signal” og bare filtrere ut de aksjene for screenen? Hvis ja, hvordan gjør man det?

Takk

Ikke ennå. Vet det er etterspurt og at de jobber med det. Er vel helst et spørsmål om datakraft / kostnad

1 Like
1 Like

Er det noen som vet hvordan en kommer i kontakt med Support her?
Hadde en fri periode med premium, har til vanlig Pro. Etter fri perioden ble jeg trekt penger så jeg ba om refund. Nå ser jeg at etter jeg fikk refund så har de søren meg klart å sette meg tilbake som basic member :face_with_symbols_over_mouth:

Sikker på at det var gratis premium?

Vet de har et tilbud der man får tilbud om å oppgradere til premium for det resterende beløpet
du har tilgode på ditt Pro medlemskap. Resultatet er at du får premium medlemskap uten å betale noe. Men du har færre dager tilgjengelig, da Pro dagene blir konvertert til X antall dager med Premium. Når disse da er brukt opp blir du automatisk belastet for Premium hvis du ikke endrer dette før Premiumtiden går ut.

tw

Takk for svar. Var ganske sikker på at det var en free trial, men jeg får undersøke det nærmere da.
Har de ikke noe support en kan kontakte når en ikke er medlem? Det help center greiene kommer en jo ikke gjennom på.

Litt usikker med tanke på support, da jeg kjører Pro+ og pleier å få svar innen 24 timer.

Ja. Jeg kan ikke finne noe. Får prøve meg litt frem. Takk for hjelpen!

Kan ein screene for kun dei som ikkje har 200 ma?
Evt bedre om screene for dei som var over 200ma og dei som ikkje enda har 200ma på samme tid.

Tradingview hentet nettopp 300 millioner dollar. Lukter børsnotering her?

Anyway så gir de vekk gratis abon. på platformen. Alt du trenger å gjøre er å tagge noen du følger på TV. Så hvis du følger meg, tag meg i tråden så kan jeg tagge deg tilbake. Her er tråden :slight_smile:

1 Like

Live Bitcoin & Ethereum Signals | ETH | BTC | USDT - Live Streaming - YouTube. Fant denne indikatoren for å gi alarmer ved kjøp og salgsignaler som en kan abonnere på. Har bare observert den litt, kan virke som den har noe for seg, ser noen skriver at den gir 80% korrekt signaler. Noen med bedre kunnskap enn meg på Tradingwiev som har prøvd den eller har testet andre løsninger. Raishiz Indicators

Aldri kjøp noe fra noen som hevder å være ett stort profesjonelt europeisk IT selskap med store fancye “Enterprise systems” ord i introen sin og som kun har en upersonlig gmail email som kontaktpunkt.
Kun ett godt råd.

1 Like

Tegnet et 30 dagers gratis prøveabonnement i helga. Får nå opp dette tilbudet

Noen som har link til en for dummies guide, eller et smart sted å starte for å lære seg basic?

Noen som vet hvordan man får Depth Of Marked (Ordrebok) i Tradingview?

Har abb. på Euronext og Nasdaq OMX, men ordreboka ser jeg ikke.