Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens spørsmål #5: Hva betyr brukernavnet ditt?

Hadde kjøpt litt hifi på 90-tallet - fransk merke, logo og monoblokker. Dette ble da litt kallenavn på IRC og slikt. Når man sov så la man på et par-tre z-er, men sånn relativt raskt synes jeg at z’en balanserte nicket endel bedre… så derfor cairnz og ikke cairn. Bildet er selvbakt brød :stuck_out_tongue: - har ikke kjøpt brød på flere år.

6 Likes

Pinnesund eller Pinnedyr ble brukt som tidligere nick på det meste. Kommer av kroppsfasongen min, samt navn. Jeg har fortsatt samme kroppsfasong, men fant ut at nicket måtte oppdateres.
Da ble det så enkelt som Sundox i et forsøk på å lage et “gamer”-nick basert på navn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Bildet er et pinnedyr av noe slag :smile:

6 Likes

Pinnedyr, dagens! :laughing::+1:

3 Likes

Hva med å fortelle om bildet man bruker også?
oppdatere egen

Mitt bilde er min gammelonkel som fersk soldat i Alta Bataljon, den hans far slåss i mot tyskerne bl.a på Narvikfronten. Nordnorsk krigshistorie :smiley::+1:

8 Likes

Mitt er et bilde på at jeg ser på meg selv som sylfersk.

5 Likes

Bildet mitt (litt tilfeldig) er fra Planet of the Apes (reboot’en, ikke de gamle). 3’ern kommer nå til sommeren og jeg gleder meg stort! :slight_smile:

(Tidligere bilde var en karikatur av Tyrion Lannister fra Game of Thrones. Beste.serien.ever)

((Ja, jeg er film / TV serie nerd))

4 Likes

må helt ærlig si at både breaking bad, dexter og walking dead er on par med GoT ass

3 Likes

Og la oss ikke glemme Oz, det var den beste serien ever :laughing:

1 Like

Fotball er den store lidenskapen, så nicket er inspirert fra den gamle hjemmebanen(Ayresome Park) til favorittlaget(Middlesbrough).

3 Likes

Enig i det om (engelsk) fotball :slight_smile:
@Hakon jeg har ikke sett Walking dead enda, kan du sammenligne den med noen andre serier?

Nei hehe men den er awesome

2 Likes

Lykke til i dag da! M’boro må snart snu trenden!

1 Like

Er nok dessverre alt for sent, vært forberedt på at det blir spill i championship neste sesong igjen siden januar… :sob:

Det minst originale står jeg for. Hadde ikke ett fast gaming nick jeg var “glad i”. Fikk en wow beta konto for ca 12 år siden av en i klassen som hadde flere betakontoer. Brukte samme konto når jeg kjøpte spillet og det gikk skammelig mye tid i det spillet før jeg måtte ta til fornuft :stuck_out_tongue: ble da så vant med navnet at jeg har benyttet det siden. Hva det betyr vet bare han jeg gikk på skole med :stuck_out_tongue:

3 Likes

Anbefaler absolutt å se serien. Jeg datt som sagt av etter sesong 5 men vurderer å hoppe inn igjen nå som Game of Thrones ikke begynner igjen før i sommer.

Hvis du har sett “28 days later” er åpningen på WD nesten identisk, bare med standard zombier istedenfor raske…

1 Like

Ikke sett noen av de, da har jeg etpar til å vurdere :blush::+1:

TWD er helt klart verdt å se

Walking Dead er uten tvil en meget god serie. Bra avslutning på siste sesong!

1 Like

Hell on wheels og Generation kill må nevnes :slight_smile: