Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens spørsmål #5: Hva betyr brukernavnet ditt?

Aah, venter bare på siste sesong av Hell on wheels, så begynner jeg på sesong 1 :blush::+1: bruker å gjøre det, så kan man ha en skikkelig seriemaraton :laughing:

1 Like

Ina er siste del av fornavnet, Hill er første del av etternavnet, ergo @inahill

4 Likes

Brenna er ganske enkelt etternavnet mitt :stuck_out_tongue:

3 Likes

Spenderar meget mye tid på pediatrisk avdelning. Det eneste jag hører er småbarn som skriker, gråter og hyler, derav: babyrage.

7 Likes

det ble mitt nick siden mitt all time favorittspill er deuteros. ett 4x spill fra Commodore Amiga 500 tiden. begynte bruke det på irc så bare ble det værende.

2 Likes

Det bare ble sånn. Ser nå at det er noen som faktisk heter Vemund Varg, ifølge gule sider, i Fredrikstad. Får håpe han ikke blir misfornøyd over at jeg stjal navnet hans.

2 Likes

I brist på fantasi; “x” omringar tre bokstäver från mitt efternamn. Var även tidigare mitt spel-alias :slight_smile:

3 Likes

Var på treninga og løp på tredemølla og så bygde det seg ett voldsomt trykk i magen under intervall økta at lufta gikk bare en vei…så var det en som spurte. Hva f… var det for en lyd? som førte til at en av de andre judas’ene bisla og sa. Han “slappenfjert”. Hehe derav økenavnet.

12 Likes

Det var min danske bestefar som var baker. Men familien drev bakeriet videre til utpå 1980-tallet så jeg har i hvert fall kjørt brødbil. Så det så…

6 Likes

Mnja…

@pdx som skrevet tidligere her: :slight_smile:

Edit: Jobbet ikke offshore på 80-tallet da, jeg var tenåring, kjørte moped og sprang etter jentene når vi oppdaget det spillet.
Leste igjen nå det jeg hadde skrevet,følte meg som en 60-70 åring :joy:

3 Likes

Så enkelt som fornavnet mitt. Er litt lite kreativ til å finne på brukernavn. Bruker andre brukernavn på andre forum der jeg vil være mer anonym:)

3 Likes

Ingenting å skjule, så går for fult navn☺️👍

9 Likes

Ble giggs da jeg er svoren United fan, har vært det i 47 år, som kona sier united kommer før meg, ja det gjør dem :imp:

7 Likes

Giggs er jo en legende da! Hilsen Liverpoolfan :smiley:

2 Likes

Ja det er han, men takk :slight_smile:

2 Likes

Synd de ikke kommer før City, Liverpool, Spurs og Chelsea :wink:

3 Likes

Har micro-penis, ihvertfall etter min mening… Lengden er 11 cm i erigert tilstand…

5 Likes

Mitt kommer fra to ting
Firma mitt heter Alfa Energi og eg heter Peter = AlfaP

2 Likes

Ser pdx har utfordret meg i dag. Hadde egentlig tenkt å ha “kula” som passord. Ble kalt kula av en god kompis. Dette for at jeg har brukt mye av fritiden min til å støte kule. Har faktisk en del bra resultater i store konkurranser.

4 Likes