Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

…det er definitivt viktig nok, det skal/må meldes.

2 Likes

Var det ikke du som gjorde dagen til IR lysere og ikke overraskende fikk som svar at de ikke melder nye studier før alt av formalia er i orden? De melder nye, viktige studier. Det er ikke til diskusjon.

1 Like

Her er jeg enig med @h3nk1 , at det velges å starte en ny open label studie med UV1 som involverer nøkkelpersoner fra et studie som vi venter på resultater fra i disse dager bør meldes. Først og fremst da det sterkt indikerer at UV1 har effekt, men det er også et poeng at siden leder for så langt vi vet en pågående studie har involvert seg såpass i et nytt så kan jo det spekuleres i at den forrige er til vask…

Men da blir det potensielt 2 samtidige studier i NSCLC, bare at den nye studien går i en tidligere linje enn LUNGVAC?

Kan det være at de avventer melding på den nye studien til tallene fra NUPI er klare?

1 Like

Om jeg kjøper mer i morgen, blir ikke det da innsidehandel siden du mener det skulle ha vært børsmeldt?

1 Like

Selskapet har gjort en intern vurdering om at dette er noe som skal børsmelder, men at de ikke vil gjøre det før det er 100% spikret og alle signaturer er i orden. Som investorer kan man velge å forholde seg til sannsynligheten for at det blir noe av eller ikke, siden de som eier studien har valgt å offentliggjøre den lenge før den er 100% sikker at blir igangsatt.

Man handler ikke på innsideinformasjon siden det ikke er sikkert det blir noe av.

En kynisk og negativ innstilt person ville ikke funnet verdi i denne studien i det hele tatt, selv om den hadde blitt børsmeldt siden det er en relativt liten studie.

  • er en neo-adjuvant studie i opererbar NSCLC (N=30) av materiell verdi?
  • kan man bli mer bullish av at studien igangsettes av de som står bak NIPU etter at de i årevis har behandlet pasienter fra NIPU-studien?
10 Likes

Nå så jeg akkurat på Tv2 nyhetene at forskere på haukeland har fått et utvalg planter og trær til å knekke kreftceller. De har trua. Kurerer covid også. 2 for 1 mao. Så da blir UV1 overflødig. Derfor ingen kjøper vettu.

Fra ca 10min ut i sendingen.

Nå står vi vel igjen med bare datarisiko for U - og den begynner å blir ganske liten, i allefall mindre og mindre for hver dag som går jmf de dyktige datamodell-makerne.

2 Likes

Ganske vilt at nipu gjengen ikke syntes det er vits å vente på resultatet før de ivrer på…

Vanskelig å vite men er det j… Bra så må de vurdere å utsette

N = 30 kan være selve UV1 armen også, gitt at de andre linjene er stiplede. Men, man får bare vente på fasit.

Bare surr herregud for et nivå - de er bare ute etter forskningsmidler det ble sagt rett ut. Jeg har sagt det før for lenge siden- hold dere langt unna investeringer fra Bergen​:joy::joy:

Ja, her kan de få en fordel de som leser med riktige briller og som evner å se at 2 + 2 = 4.

Se egen tråd om alt krøll der. Kommer du ikke inn etter å h lest der, kontakt @pdx

Takk

Når man er inne på morgenen og ettermiddagen for å se om det har kommet noen melding fra selskapet, så er det litt beroligende og passende at siste nyhet/pressemelding er “patience is a virtue” (fra redeeye).

1 Like

Litt venteprat, er det noen som har en formening mhp når melding kommer på døgnet. Etter børstegning 16.30, eller 07.00 neste morgen. Skal markedet få tenke seg om over natta, eller i bare 2 timer, åpningskursen blir vel kanskje upåvirket. Regner med at proffene har klare ulike scenarier.

Jeg tipper(håper) uansett at de er veldig bevisste på at meldingen skal forståes.

Kanskje et dumt spørsmål og noe som er besvart tidligere, men hvor mye lengre vil mpfs være ved oppnådd primærendepunkt i NIPU i den eksperimentelle arm kontra kontrollarm. Hvor mye vil en kunne ta seg betalt for en slik forbedring i mpfs?