Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Ok, men neste gang kameraten din poster en ultimo-meme så henvis han til meme-tråden er du snill. Mulig du skulle hatt deg en smekk med linjalen, så arrogant som du til tider opptrer.

4 Likes
7 Likes

E24 har en tipsmail….

Ny dag, nytt meme:

4 Likes

Den gruppen er oppløst.
Nipu døde, Dovacc og Lungvacc ville ikke mer mens Focus og Initium fortsetter på egen hånd :laughing:

3 Likes

NIPU blir som trommisen som fikk fyken av Metallica (Dave Mustaine) og gikk hen til å stifte Megadeth som også gjorde litt suksess :guitar: :call_me_hand:

1 Like

Håper ikke det, Dave var lead gitarist, ikke trommis :laughing:

2 Likes

My bad :smiley:

Poenget var en gang at man ikke skal avskrive (sangstemmen og ikke trommesoloen) til Helland enda.

4 Likes

Gleder meg mer til ESMO enn julaften nå

3 Likes

Da får vi håpe at Tante Åslaug har strikka en fin til genser oss da. En hvor armene ikke er like lange.

12 Likes

Er rimelig lei og trøtt av tidstyven WVH her inne! Bare kulturelt snikk snakk imo!
Greit med litt, men blir alt for mye! Gidder snart ikke lese chatten.

Noen andre som samtykker?

1 Like

Det er mottatt. Jeg skal (forsøke å) holde meg til caset, det er jo derfor jeg også er her. Og så skal jeg tenke litt over hva jeg ev. har å bidra med og hva jeg kan bidra med, og ev. hvor mye jeg skal bidra.

Edit: Og hvor jeg ev. skal bidra med hva, typ chat, tråd, PM, telex

Slutter nok ikke skrive i tråden, men ser også at jeg har kommet meg på en 10. plass over antall innlegg her på en drøy måned, og da blir kanskje det litt vel mye Werner i monitor.

Hva prøver du å oppnå med et slikt innlegg @Truls2 ?

Dette er vel et forum og en tråd hvor takhøyden er stor og alt som kan gjøre ventetiden lettere er velkomment. Hadde blitt lite å skrive og snakke om hvis det kun var en tråd basert på nyheter fra U…

Dårlig stil @Truls2 !

3 Likes

Det er lov å sjekke hvor mange innlegg jeg har i fundamental-tråden.

For de som ikke gidder å sjekke: Svaret er null.

1 Like

Som jeg skrev på chatten så ikke ta det personlig! Synes for all del ikke at du skal slutte å skrive. Det er bare min personlige mening at det blir for mye utenom-snikksnakk som tar for mye plass og tid for oss lesere.
Ser du har mange tilhengere her inne så det er helt sikkert delte meninger omkring dette.

2 Likes

Kosdeg; Jo jeg mener det bare skal handle strengt om selskapet i trådene om Ulti. Dette da jeg og sikkert flere med meg har mange gjøremål i løpet av en dag og på begrenset avsatt tid forsøker å skumme gjennom det som er skrevet på trådene og i chatten i løpet av dagen.

Men har forståelse for at det du og dere som sitter her inne stort sett hele dagen kan ha en annen mening.

5 Likes

Du trenger nye hersketeknikker i din kommunikasjon @Truls2, du fremstår veldig enkel.

Håper du kan fremvise den folkeskikk du burde ha i din alder.

1 Like

Ta dette på chatten gutter?

2 Likes

Ja, det kan sikkert tas på chatten, men vil bare si at WVH må fortsette å skrive. Ikke la en person sette premisser for hva som er «tillatt» i postene. Gøy med humor og litt «snert» i innleggene😊

6 Likes

Kanskje vi skulle hatt en småprat-tråd for litt lettbeint snakk om relevante og ikke fullt så relevante temaer, så holder vi fundamentaltråden til strengt selskapsspesifikke temaer? :grin:

5 Likes