Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

200kr, kanskje, med litt govilje.

5 Likes

To hundre kroner på en randomisert UV1 datapakke med POC fra meso óg melanom!? Da spiser jeg gummistøvlene mine fylt med surströmning.

6 Likes

Så du mener man har priset inn 50% sannsynlighet for suksess?

3 Likes

Ulti på 200 kr er det Nykode er priset til i dag.

3 Likes

Jeg håper du har rett, 1000kr+ vil være helt crazy. Bare min posisjon vil være verdt 60m ved denne kursen. Men jeg er faktisk redd for at Ulti blir kjøpt opp og tatt av børs lenge før kursen er så høy. Håper jeg tar feil.

Uansett tviler jeg på at vi får INITIUM før februar mtp at det hørtes ut som vi var ganske langt i fra 70 events, rett meg om jeg tar feil.

1 Like

Mener egentlig at spørsmålet blir vanskelig å svare på fordi det er så mange faktorer som spiller inn. Men vi får se hva den står i når februar kommer. Tror du kursen er over 200kr i februar?

1 Like

Med den risikoen som eksisterer synes jeg det er uforsvarlig at du er investert dersom du kun har troa på 100% oppside😅

Dersom både NIPU viser gode OS-data og INITIUM møter PE mener jeg kursen bør stå over 500kr. Oppkjøpet burde ligge over 1000kr dersom det blir aktuelt.

6 Likes

Styret vil jo aldri (heldigvis) selge selskapet for en slikk og ingenting når avtaler som BEMPEG eksisterer og CPI-markedet er verdt så mye som det er. Til det er eierstrukturen for god og den latent enorme verdien av UV1 POC for stor :slight_smile:

Hadde PFS-endepunkt i NIPU blitt møtt av BIRC i juni kunne kursen fint ha vært 300+ i dag.

3 Likes

Jeg investerte med et slags target på 200-300kr da jeg kjøpte for 70kr for snart 3 år siden. Men dette er en ting jeg kan bli meget happy av å ta feil på :slight_smile:

3 Likes

Håper virkelig du har rett her!

1 Like

Det vil være fullstendig avhengig av om det innen fem måneder er kommet istand en lisensavtale eller satt fra bud på selskapet.

Forutsetningen om at det i dette tidsrommet vil foreligge et klinisk resultat, anser jeg ellers er høyst usikkert.

Men greit, jeg legger hodet på blokka og sier: Uten lisensavtale eller bud 500 kroner. Med avtale / bud vil kursen være firesifra (hhv 1 200 og 2 400).

6 Likes

Nå synes jeg det blir mye luftige anslag fra folk her. Jeg baserer meg heller på noe som man allerede har kjennskap til, nemlig markedets reaksjoner (så langt) på nyheter fra Ultimovacs, og spår derfor følgende videre kursutvikling:

Ned til rundt 65 kr på signifikant forbedret OS og PoC for UV1 på ESMO.

Og så videre ned til ca. 45-47 kr på HR<0,73 på INITIUM. HR<0,60 vil kanskje kunne kjøre den ned til 41-42.

Jeg tror det kan være lurt å selge på dette tidspunktet, men hvis man har litt is i magen, så ser jeg for meg at vi kommer oss greit ned på 30-tallet når bare FOCUS leser av.

2 Likes

En klok mann sa en gang:

Se på selskapsverdien, ikke kursen.

Vi har svart-på-hvitt avtaler som angir cirka verdsettelsen av en asset som UV1. Det er dette som er førende for forhandlinger (ikke børskurser).

Én tredjedel. Tidligfasedata. Lignende asset. 2 mrd USD.

Selvfølgelig skal en randomisert UV1 datapakke være mye, mye dyrere. Vi er alle ofre for ankereffekt etter 24 måneders elendighet i sektoren og sentiment. Meg selv inkludert. Dissonanser er vanskelig å deale med. Men, fakta bryr seg ikke om mine eller dine følelser.

CPI-markedet vokser raskere enn noen sinne, vaksiner er neste hellige gral, BP har aldri hatt større krigskasser óg UV1 er en ideell kandidat for å utløse en stor avtale. The list goes on.

15 Likes

Jeg har en ganske god måte å anslå verdien av selskapet basert på forskjellige utfall.

Fiasko: nytt kjøkken

Positiv nipu: nytt påbygg.

Positiv nipu og inutium. Halvert boliglån

Salg av selskapet. Gjeldfritt hus.

14 Likes

Win-win for kona dette :smiley:

4 Likes

Når risikoen er minimert blir prisen gigantisk, men BP har peng til det og vil kjempe om rettighetene til UV1

3 Likes

På spørsmål fra @Snoeffelen :
@Boblegutten sitt innlegg viser at det er sannsynlig at fordelingen med 27 eventer i den eksperimentelle armen (UV1 armen) og 35 i kontrollarmen gir en HR<0.65 med signifikans på p=0.1. Basert på OS kurven fra MAPS2 gir sannsynlighetsberegningene (basert på samme metode som tidligere, men nå med OS kurven som input):

  • 73% for at det i dag er 33 eventer eller mer i kontrollarmen, og
  • 53% sannsynlighet for 35 eventer eller mer.

(og for de som lurere så er sensurerte pasienter hensyntatt i sin helhet)

47 Likes

Hvor går kursen på mandag?

  • Oppover
  • Bortover
  • Nedover

0 stemmegivere

3 Likes

Et par kjenninger på denne lista som nok ønsker å beskytte sitt revir innen IO etter hvert som årene går.

Hva passer bedre enn å kombinere med en tilnærmet generisk vaksine for å opprettholde eller kanskje også øke sin markedsandel?

4 Likes

Tar hele kaka om man også eier UV1 og UV1 gir signifikant effekt😃

1 Like