Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

OK, takker.

DET er ikke et bra tegn spør du meg, men nå har jeg en sterk aversjon mot navneskilt på bil. Det er narsissisme v 2.0 i min verden. (Ikke meningen å støte noen med det!)

1 Like

4 Likes

Bear! Tror Fjerdingen lever fint med din misgunst :slight_smile:

Han er heldigvis ikke styreleder lenger (Einarsson tok over i 2018), kun et gjengs styremedlem.

Blir en god del ULTI-bilskilt kjørende rundt på norske veier etter sommerferien om jeg kan tolke chaten riktig :smiley:

1 Like

Jeg skal få tak i en t skjorte etter som jeg ikke trenger bilskilt om jeg skal gå til Oslo😅

Så spørs det bare om det blir på en lambo eller en golf avhengig av resultatene og utviklingen :stuck_out_tongue_winking_eye:

imageimage

1 Like

Uff, mulig jeg er et dårlig menneske, og burde ikke være så nysgjerrig på uvesentligheter. Men jeg klarte ikke la være, så jeg sendte en tekstmelding til 2282 fordi i tillegg til å være, la oss kalle det vitebegjærlig, så liker jeg å ikke tro på noe med mindre det er dokumentert.
Og jepp, det er en Ferrari med neste EU-kontroll 12.05.2025, så da er ULTIMO skiltet /ULTIMO-tickeret allerede tatt for håpefulle Ultimovacs-aksjonærer. Tipper børstickeret er mer attraktivt enn noe annet ULTI-look-a-like.
Må imidlertid berømme kjøretøyets eier, for skulle Ultimovacs floppe så er verdien på bilen intakt, kan bare omregistrerer den om skiltet blir en byrde. Skulle imidlertid Ultimovacs klinke til kan det jo tenkes at bilen kan flippes ,med en eller annen gevinst, til en ny og kjøpesterk kundegruppe.

2 Likes

Vi farer ikke med løgn i denne tråden - det går vitterlig en Ferrari under “ULTIMO” flagget i Trøndelag :smiley:

1 Like

ULTIM0 er vel en god andreplass der?

Ketil Fjerdingen startet opp selskapet sammen med Kongstun Arnesen og Gjelsten. At han har såpass tro på prosjektet han har viet 10+ år til er bare helt rått.

4 Likes

Om noen stiller spørsmålet til Carlos “Er 70 events oppnådd”
Han kan vel svare ja eller nei på dette?
Jeg mener Q4 bør inneholde informasjon om 70 events og jeg tror de vil skrive noe om dette

Slik informasjon må nok børsmeldes.

Ikke umulig noen stiller dette spørsmålet, så kan vi tyde kroppsspråk :sweat_smile::grin:

Jeg skal fortelle Anne at det er et enormt fokus på denne initielle beskjeden om 70 events, så får vi se hva selskapet bestemmer seg for å gjøre med saken.

Vi må huske på at det er et profesjonellt selskap med proffe folk som ikke skal gjøre seg til latter for resten av industrien bare fordi vi kjeder oss på jobb og ikke greier å slutte å tenke på dataslippet.

14 Likes

De kommer til å gjøre det slik de har sagt de skal gjøre det (bransjestandard): CEO, CMO og studieleder blir opplyst av CRO når 70 events er oppnådd. Deretter går det X uker inntil CRO har vasket ferdig dataene og sender resultatene til selskapet. Selskapet melder resultatene umiddelbart til markedet.

2 Likes

ULTIMOON er kanskje et midlertidig skilt man kan bruke til det blir eller ikke blir? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Er det noen med god innsikt i immunologi som har sammenlignet kvaliteten og kvantitet på immunresponser (t-celle tall, type osv) fra UV1 med andre vaksiner. F.eks Moderna sin nyeste vaksine mot melanom?

Jeg har generelt veldig tro på en vaksine strategi kombinert med CPI, det er imidlertid flere som har feilet i dette feltet før. Har stor tro på target telomerase, men av usikkerhetsmomentene med UV1 er om immunresponsen er sterk nok. Hadde vært spennende å høre om noen har gjort seg opp eb kvalifisert mening om dette.

En start kan være å se litt på de publiserte artiklene fra selskapets klinikere, hvor ting som immunrespons er dels utførlig beskrevet. Signalene fra fase-1 studiene er sammenfallende på at immunresponsen er UV1-spesifikk, robust og varig:

Kjetil er min nabo…