Jeg tror de trenger litt mer tid. Tror det bygger seg opp interesse i løpet av de nærmeste dager/uker.
Får håpe at nipu gjør at FDA og selskapet kommer med en løsning på åssen de vil se på data i initum.
Hittil idag er det omsatt omtrent like mye som Janus short . Jeg har iallefall bidratt til at Janus ikke fikk kjøpt alt.
Spent på om de har begynt inndekning i det hele tatt.
Tviler jeg på de har. Hvorfor skal de det egentlig. I forhold til hvilke finansielle muskler de har er det avrundings forskjeller på shorten deres her, selv om vi skulle gått til 1000kr aksjen.
De må fremdeles få tak i noen som låner ut aksjer. På ett tidspunkt tar det slutt og da har de ett megaproblem
Fordi posisjonen deres er rød og ULTI nettopp har sluppet melding om statistisk signifikant overlevelse i meso?
Joda, men som det ser ut i dag er det mange som selger fordi de har fått 50% opp. Så virker ikke som problem å få kjøpe tilbake.
Nå, ja, men de har ikke tro på produktet og tror ikke at phase 3 vil gå så kan de sitte short en stund. Feks om de tror at PFS på INITIUM også blir fail, kan de velge å sitte over den.
Jeg vet ingen ting, men det er jo andre synspunkt som vi her inne ikke er enige med. Men det har jo vert siden starten av shorten.
Gjorde det pü 29,xx
Ja om det ikke er dem som selger?
For å sette ting i perspektiv: Hvis det var BMS som hadde meldt NIPU-resultatene og steget med 1 milliard kroner i verdi ville det tilsvart 0,08 % stigning.
Det får vi svaret på i morgen eller er det i ettermiddag?
Blir vel mandag vi ser dagens shorting/ kjøpere
Da velger de i så fall å overse informasjonen som vi fikk i går kl.18:00. Dette er helt ny informasjon som svekker caset deres betydelig, så det synes jeg ville vært rart. Risk/reward er mye dårligere for dem etter meldingen.
Bare for å kort oppsummere:
UV1 virker etter all sannsynlighet bedre i malignt melanoma enn i Mesotheliom.
OG
UV1 virker etter all sannsynlighet bedre i første linje Mesotheliom enn andre linje Mesotheliom.
Vi har nå strålende resultater i andre linje Mesotheliom, so you do the math.
Ikke uenig med deg. Men de har ikke hatt tro lenge selv om vi her inne ser på grafene og tenker de kan umulig være med sine fulle fem. Etter at short er plassert i markedet, så er de jo bra for oss som er long. Håper på en tight squeeze en gang!
Jeg tror det rett og slett er fordi ULTI kun er én av veldig mange posisjoner de har. De sitter ikke nøye og følger med. De så bare at ULTI var høyt verdsatt og feilet på primary endpoint i NIPU → sett short. Tror det var hele tesen deres.
Nå derimot foreligger det ny og veldig viktig informasjon som svekker tesen.