Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Det var fornybar som begynnte :innocent:

1 Like

Accord studien skal uansett pushes til gjennomføring. Det er stort behov for å ha terapi tilgjengelig selv om vaksinene skulle vise seg å fungere mer eller mindre forventet og rulles ut i tide. Det må være alternativer tilgjengelig for de som ikke får ønsket virkning av vaksinen og backstop på delen av populasjonen som enten velger å ikke bli vaksinert, eller ikke får mulighet til det.

Om Bemcentinib vinner frem som beste kandidat er det en fantastisk anerkjennelse og vil få øynene opp hos så godt som alle mann alle, om de jobber innen finans eller medisin eller bare er investorer…

1 Like

Vi kan gjerne ønske å kjøre en studie kun på Bemcentinib, men da tror jeg man ville fåt enda færre pasienter til å gå frivillig inn i studien.

Her må vi bare akseptere opplegget. Og dette er ikke spesielt for Bemcentinib, men noe som vil gjelde alle medisinene som blit uttestet.

Nei du har rett, men får desverre ikke flyttet pga den sedvanlige tekniske feilen

Vi kan ta opp denne diskusjonen om et par måneder. Jeg er veldig sikker på at du tar helt feil.

Remdesivir er ute av behandling for lenge siden😀

Et annet poeng er at Bemc kan gis et steg tidligere en de to andre nevnte preparatene. Dette ut i fra den 9 punkts skalaen fra WHO.

Får håpe de får fatt i mye pasienter på laveste punkt på skalaen, og dermed vil det være monoterapi.

Uansett flott de er i gang. Fremdeles 1500ish innleggelser daglig etter 1 måneds lockdown. De lettet på tiltakene 3. desember.

3 Likes

Og lengste effekt på immunitet etter vaksine er litt over 3 mnd.

Har du noen kilde på det??

Produsentene sier dette selv. Har ikke fremsatt lengde på immunitet av andre vaksine og hvor mange som tåles å gi.

Har lest dette jeg og, at 3 dose må gis 3 måneder etter dose 2, men tror det bare var 1 av produsentene.

BerGenBio ASA: Extraordinary General Meeting today

Hva gjelder denne?

Utskiftinger i styret, om jeg husker rett.

BERGENBIO ASA: EXTRAORDINARY GENERAL MEETING

BERGENBIO TO PRESENT AN UPDATE ON THE ONGOING PHASE II STUDY OF BEMCENTINIB IN COMBINATION WITH PEMBROLIZUMAB IN REFRACTORY NSCLC AT WCLC 2020

20 Likes

Er så latterlig bra!

8 Likes

Flaggemelding - BGBIO

Statens Direkte Økonomiske Engasjement, avdeling biotek?

Spekulasjon eller fakta?