Diskusjonsforumet ligger der bare som et blankt lerret klart til å brukes, enhver må ta ut av det den verdien de selv synes de får.
Mitt personlige syn er at som verktøy for å forutsi fremtidige kliniske resultater har alle disse sidene som skrives opp og ned tilnærmet 0 verdi, det er alltid de som er ultrabull som er mest engasjert og som får flest spaltemeter, flest likes, etc etc. Menigheten wills it.
Derimot kan de ha en verdi for å forstå resultater fra kliniske studier når de en gang foreligger.
Det er et helt annet utsagn fra mitt side enn at det ikke har noen verdi med fundamentale diskusjoner.
Det er mye annet enn forskning man kan lese om på tekinvestor, f.eks ble det beskrevet hvordan den forrige emisjonen i Circio var et skreddersydd verktøy for å skaffe Pareto sine beste kunder litt “risikofrie” (selvsagt kunne børsen krakket samme dag) penger, og samtidig skaffe penger i kassa til selskapet.
Edit:
Må igjen tydeligvis understreke at dette er mine personlige synspunkter per i dag, etter 10 år med drodling i biotechaksjer. Er ikke noe jeg bare tilfeldigvis våknet opp med en dag .