Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Opp mot 60% vannbesparelse på denne piloten. At Masdar City fronter LNC på den måten må tolkes utelukkende positivt.

23 Likes

Hvis det er så bra som det sies fra Masdar City, så er det vel snart på tide at tar helt av:-)
Så lenge kursen går oppover her jeg fornøyd. Ser frem til kvartalsrapport. Har troa på mye bra nytt.

3 Likes

Dette er vel litt det vi har ventet på. Det går fra No news at all - till all at once.

Dryppene som kommer nå tar seg opp, og øker forhåpentligvis eksponentielt i fortsettelsen, etterhvert som konverteringen av piloter og utrulling fortsetter. :slightly_smiling_face:

For meg virker det hvert fall som om de ligger an til å lykkes. :tada:

2 Likes

Om en ser litt, som sagt positivt på det, og ikke negativt som oss, i alt som er kommet fram den siste tiden, ift salget er ikke den 1M. + posten så mye i det store bildet her. Altfor lite aksjer i selskapet til det om det virkelig smeller. Blir en meget spennende tid framover.

Får se hvor mye han selger nå da, det kjedelige er jo om han sitter å blokker aksjen for oppgang over lengre tid, og når selskaper skal hente penger igjen om et års tid, så blir det på en mye lavere kurs og større utvanning enn det kunne ha blitt. Men jeg er happy så lenge kursen går opp jeg:)

Ser grundig konsolidert ut etter en lang og vond nedtur i chartet nå

Edit:
Eksempel på at man må bare gi charts tid til å spille seg ut. Er en sånn nedtrend etablert så tar ting tid. Fra desember 2022:

8 Likes

600 daddeltrær som ble behandlet i Arizona :

6 Likes

Tanker om verdi på pilot? Over 600 trær bør vell minst være 300k. I tillegg går det nok mer produkt på daddeltrær.

Mitt superenkle regnestykke…

2000+2000 trær til Limoneira i steg 2 for 1,8 mill.

600 daddeltrær er da 15 % av dette, som tilsier 270k.

Trekk så fra noe reduksjon i pris for lnc? Rundt 200K i direkte sum? Evt kanskje mer over tid i sparte vannkostnader+økte avlinger

Veldedighet?

Du vet godt at dette er en start up/scale up som kjører piloter, og hvorfor gjør de det? Kanskje markedsvalidsasjon, Feedback, bygge etterspørsel, iterativ utvikling? Alle vet at de store pengene ikke kommer enda. Nå høres du bare bitter ut. Du kommer deg nok inn igjen, svinger mye desert som vi alle vet og det vil den helt sikkert gjøre til de forhåpentligvis store kontraktene kommer.

1 Like

Hmmmm… :face_with_monocle:

Må få litt volum, har vært labert så langt.

Du får ha meg unnskyldt Nocturne, men teknisk analyse synes jeg passer bedre på verdiaksjer. Når det er sagt så ser det jo ut som det ligger an til et brudd oppover i trekantformasjonen din…

2 Likes

Fake out candle I går.
Break through candle I dag og
Muligens confirmation candle i morgen.

Slik jeg har tegnet det.

Er du bull Morti?:joy:

Snodig opplegg



1 Like

Ja, veldig. Virker som de amerikanske styrer akkurat som de vil.

7 Likes

@jobbis er inne på noe jeg er enig i, og det er at TA fungerer best når det er volum. Chartet er mer en kuriositet for egen del. Har sporadisk fulgt med på aksjen (har en liten pott), men ikke chartet. Morsomt da at kursen har holdt seg innenfor strekene mine siden jeg tegnet formasjonen i fjor engang (ikke oppdatert noe på dette chartet siden). Kan selvfølgelig være tilfeldig, men den nedtrendlinjen spesielt er det nok ikke bare meg som ser… :wink:

2 Likes