Vi vet ikke hvem som har tegnet seg for halvparten av garantien…
Du får aksjer etter hvor mye du har overtegnet. Mao, jeg som ikke har aksjer kan potensielt få kjøpt emi aksjer.
Er det bare meg, eller er 12-16 mnd lengre tid for DSRT litt lite? Rekker de å få nok inntekter på den tiden til å kjøre en emi til høyere kurs? Er det nok penger til at de kan være ekspansive?
Det burde gå, og jeg tror nok ledelsen har god oversikt fremover når det gjelder hva de ser for seg av prosjekter o.s.v., og du må huske på at de 12-16 mnd kommer på toppen av de 2-3 mnd de alt har kapital til.
Intensjonen er vel kanskje å få inn en partner(e)? Likviditet kan ha blitt brukt mot dem i forhandlingene f eks? Vanskelig å være god på alt, og Thomas minnet vel om at de er et tek-selskap, og tegnet vel et bilde av at de store pengene blir tjent på giga-kontraktene?
Antagelig
Alt tyder på ganske mange nyheter i tiden fremover, og i tillegg inntekter som bidrar positivt til kontantbeholdningen
Jeg tror de gjerne skulle hatt mer, men at dette er en ok/bra start.
Jeg er ikke så redd for å flagge når jeg kommer til kort - og nå er et sånt øyeblikk
Er garantistene sikret halvparten av emiaksjene, eller “stiller de opp” (og får en ytterligere rabatt) hvis oss vanlig dødelige ikke tegner nok?
Hva blir emi kursen?
- 5 kr
- 4,5 kr
- 4 kr
- 3,5 kr
- 3 kr
- 2,5 kr
- 2 kr
- 1,5 kr
*1 kr
0 stemmegivere
For min del er utfordringen å finne nok kapital til å forsvare eierandelen min…men jeg jobber med saken😊. For øvrig; jeg synes 75 mill høres litt lite ut…skulle nok ønsket meg 100 mill+
De har tenkt på dette også. Du kan selge tegningsrettene.
Dette er fantastisk håndverk imo. proft og ryddig. Aksjonærvennlig.
De gjorde det på akkurat samme måte i BGBIO, skikkelig proft? Kursen ble rasert.
Hadde ti-gangeren på tegningsrettene i NTI. Så alt er relativt.
Ehhh…sammenligne BBio med DSRT?? Det blir tullete. Vi har et produkt som beviselig virker, mens bioselskapet hadde nada
Griseemsjon er griseemsjon, uansett selskap. Men vi får se frem mot EGF. Jeg forventer betydelig lavere kurs.
Det var ikke samme metode…
Dette er ingen griseemisjon så lenge man har kapital til å forsvare sin andel.
Javel, kanskje man kan se slik på det. Jeg ville ikke sett slik på det dersom jeg hadde aksjer. Jeg er glad jeg solgte alt på oppgangen i dag.
Lå ganske stabilt dagene etter 30 juni ser jeg, så faller den etter hvert. Skjedd noe annet av News der da? Eller bare aksjonærene mistet troen?
Jeg aner ikke med dsrt altså, men jeg liker at man får kjøpt sin eierandel og at ma. har cash på bok. Jeg tror dette er mellomløsning til industriell kommer inn.