Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Noen som vet hva dette er? « MultiLASE Thulium Fiber Laser
(TFL) platform»

Støttes veldig. Det her er som å dra av plasteret man vet må av. Fokuset blir også lettere for pho. De slipper spagaten jakte flexible med dårlig tech vs rigide med state of the art.

4 Likes

Er jo ikke slik at de 69 flex som allerede er plassert ut plutselig slutter å generere omsetning.

Er rett og slett utfasing av teknologi som er klar for å bli faset ut.

Det kan og være grunnen til at man har komponentmangel. En eller annen komponent er såpass gammel og lite etterspurt totalt sett at produksjon er såpass liten, og dette skaper problemer for Karl Storz i hele tatt å få tak.

Mulig scenario :man_shrugging:

Ikke uvanlig i det feltet jeg jobber at det kommer erstatninger for utstyr som ikke produseres lenger.

Men jeg kan tenke meg det er et større problem på teknisk medisinsk utstyr da dette mest sannsynlig har en del krav, specs og papirer knyttet opp til produksjon. Hvis man da skal endre komponenter eller lignende i et design, vil jeg tro det fort kan bli en omfattende prosess å få godkjent.

Hvis da utstyret var planlagt å fases ut vil jeg tro et komponentmangel bare fremskyndet denne prosessen.

5 Likes

En fin konsekvens av dagens beslutning hos KS, er at de nå får et tungt insentiv i å selv pushe FDA til å nedklassifisere scope. KS kommer til å gjøre alt de kan for at den beslutningen kommer raskt.

KS har åpenbart skumle hensikter innen flex,. Nå trenger de omtalte beslutning.

1 Like

Photocure ASA - Share option grant

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @rosk82 (143 likes)
  1. @Hayen (98 likes)
  1. @Rodjer (96 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Sorlendingen (55 likes)

  2. @RakiRebSnem (46 likes)

  3. @myk (38 likes)

  4. @kreinh (34 likes)

  5. @MicMic (34 likes)

  6. @Meisen (29 likes)

  7. @ufo (22 likes)

Gratulerer!

Blue Light Cystoscopy Significantly Decreases Recurrence Risk in Bladder Cancer Patients

By HospiMedica International staff writers
Posted on 23 Mar 2023 \ 37x37 Print article\ 37x37 \ 37x37 \ 37x37 \ 37x37

Image: Bladder seen through a cystoscope under blue light (Photo courtesy of Photocure)

Image: Bladder seen through a cystoscope under blue light (Photo courtesy of Photocure)

Bladder cancer is a significant global health concern, ranking as the 8th most common cancer worldwide and the 5th most common in men…

Blue Light Cystoscopy Significantly Decreases Recurrence Risk in Bladder Cancer Patients - Surgical Techniques - Hospimedica.com copy past if not working!!

7 Likes

Major shareholder disclosure in Photocure ASA

Major shareholder disclosure - Photocure ASA

Photocure ASA: Annual Report 2022

Photocure ASA - Notice of the Annual General Meeting 3 May 2023

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (202 likes)
  1. @rosk82 (194 likes)
  1. @Hayen (130 likes)

[quote=“Hayen, post:174, topic:36209”]

Resten av topp 10:

  1. @myk (93 likes)

  2. @RakiRebSnem (57 likes)

  3. @Sorlendingen (55 likes)

  4. @kreinh (51 likes)

  5. @TheLion (44 likes)

  6. @Do2Do (38 likes)

  7. @Bebinvest (37 likes)

Gratulerer!

Photocure ASA: Invitation to presentation of first quarter 2023 financial results

Photocure ASA - Annual general meeting held

Photocure ASA - Correction: Annual general meeting held

Photocure ASA: Results for the first quarter of 2023

9 Likes

Photocure ASA - Share option grant

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (251 likes)
  1. @rosk82 (194 likes)
  1. @Hayen (172 likes)

Resten av topp 10:

  1. @myk (128 likes)

  2. @kreinh (89 likes)

  3. @RakiRebSnem (76 likes)

  4. @TheLion (59 likes)

  5. @Sorlendingen (55 likes)

  6. @Meisen (52 likes)

  7. @Quadruple (50 likes)

Gratulerer!

Major shareholder disclosure

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (249 likes)
  1. @rosk82 (135 likes)
  1. @myk (106 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (100 likes)

  2. @kreinh (94 likes)

  3. @TheLion (72 likes)

  4. @Quadruple (51 likes)

  5. @Lucrum (45 likes)

  6. @Bebinvest (43 likes)

  7. @Rollep (40 likes)

Gratulerer!