Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Hi Rodjer

Har selv en mikroskopisk post i IM – men som jeg læser PR 13. januar skal vi nok ikke forvente endelig FDA før tidligt i 2022 (jan-marts)

Har lagt et indlæg ind på Hegnar vedrørende regnskab – tænker vi ender på et rundt nul selv om omsætning inc milestone fra Asieris grundet opstartsomkostninger i Ipsen område og øgede omkostninger til flere ansatte i Europa
Forventer total indtægter ca: 87-93 mill NOK. – trods det et rundt 0 resultat.

Forventer at Dan kan informerer om tilbagevendende vækst i US i Q1 – antallet at udplacering af Scope lover godt – oveni Flexi :slight_smile:

Dansken

1 Like

Ny klinikk oppført på Cysview.

Guthrie Corning Hospital
1 Guthrie Drive, Corning, NY 14830

18 Likes

Og nesten ingen omtale overhodet.

Sjekk månedschartet tilbake til 2007, og marketcap spesielt

4 Likes

Pho legger stein på stein og har et målrettet fokus. Er på en måte ferdig med konfirmasjonen og på god vei inn i de voksnes rekker.
Utrolig glad for at kapteinen på denne skuta er DS. Utrolig arbeidsjern, fokusert og leverer på det han predikerer.
Cevira og Europa vil bli bra, men vi skal heller ikke glemme US. Når bruksfrekvensen i US begynner å øke, blir dette ytterligere en trigger. DS var innom dette temaet allerede i sitt første intervju etter han tok over. TTT, men når den først kommer vil det rulle bra på.

Kan lite TA, men fundamentalt virker Pho bare sterkere og sterkere for hvert kvartal som går. Dette har aldri vært en kortsiktig greie for min del, men blir bare mer å mer sikker på at denne vil bli en svært solid vekst aksje i årene som kommer.

Færre Pho innlegg på trådene nå en for 1-2 år siden, men er det så negativt? Kan også bety at aksjonærene nå er mer komfortabel med sin investering. Ser vel dette også på aksjonærlisten, mye store banker/fond som nå har pho i porteføljen.

4 Likes
4 Likes

Forbausende kursutvikling fra kl 15:45, da aksjekursen falt til lav 113.
Etter dette tidspunktet ble det omsatt hele 29700 aksjer mellom 113,20 og 113,60.
Stusset på fallet ned på lav 113.

Hi Rodjer

Bed specielt mærke i denne sætning:
Blue light’s value is both diagnostic and therapeutic. It is employed in two stages:

Tak for link – spændende om få dage med regnskab.

Dansken

1 Like

La merke til det same. Blir spennande å sjå om det verkeleg stemmer. Då vil vel BLC bli veldig viktig ved alle sjukehus.

De har enda ikke bevist det. Det er derimot mange indikasjoner på at det kan stemme, så frem til det er bevist er det kun diagnostika.

1 Like

Stemmer det ikkje at det blir gjort studiar på dette nå eller er dette fram i tid?

Jeg har sett at det pågår en studie som har pågått over mange år. resultatet av studien skulle presenteres i Q4 20 slik jeg forstod det men at den ble utvidet og utsatt til våren 21.

Hva skjedde siste uka innen top 50 av PHO
Overlater konklusjoner til de som vil uttaler seg .

Arrowstreet har holdt sin shortposisjon i snart en måned nå. Spekuleres det i et skuffende Q4?

326 674 aksjer er shortet 1,22% av antall utestående aksjer

Tok meg tid de siste ukene for å samle noe her… håper du har rett @Rodjer

Vi satser på det :grinning:

Lykke til!

Q4 rapport neste onsdag. Blir veldig spennende å se hvordan salget har vært i Europa og mulighetene der fremover. Noen med et kvalifisert gjett på salgstall?

Ville overraske meg storlig om det har noe som helst med fundamentals å gjøre.

Både PHO og norsk helse er ganske høyt oppe i trend men uten voldsomt volum i omsetning, så er ikke den mest ulogiske kvantashorten

Er det noen som har gross salg av Hexvix som Ipsen hadde i Europa i Q3 så vi kan sammenligne hva PHO greier i Q4. Ser det er mange justeringer i Q3 som PHO har gjort i sin presentasjon. Partners revenue i Q3 19 var 16 mill. som utgjør royalty.

5 Likes