Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Continuing the discussion from Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳 - #7615 av Celestar.

Previous discussions:

3 Likes

@Celestar De har fritak i perioden fra de melder at de vil ha konvertering til aksjer til de får dem på konto for shorting. Så når meldingen kommer kan de shorte i de tre dagene det tar til de får aksjene. Bare for å være presis. Utover det har de ikke lov til å shorte ihh. til avtalen nei. :slight_smile:

1 Like

Var så naiv at eg trudde vi sku opp igjen mot krona

Jepp, og siden melding om konvertering ikke har kommet så regner jeg med at de holder avtalen og ikke shorter.

1 Like

Spekuleringene om shorting og hva Atlas gjør er bare støy.

Det er altså ingenting negativt ifra selskapet som skulle tyde på at en nedgang på 10-13% på en dag. De har fått finansiering, de har redusert pengebruken når de parkerte Oncos-102 og de er langt fremme på en teknologi som kan bli svært spennende. Det er ingenting fundamentalt utenom at en stor aktør (Healthcap) selger, og folk er forsiktige i urolige tider.

4 Likes

Kan like gjerne være retail som stikker av. Nok av dem på lista fra topp til bunn. Eller rettere sagt. Nok av oss :grinning:

Trur ikkje det er HC,har ikkje solgt på ei uke

Jepp, akkurat det jeg sa :stuck_out_tongue: Så er nok Healthcap eller kortsiktige som har kommet inn i det siste som nevnt.

Det lukter melding om konvertering. Eller ?

Har dere sett på listene eller? Er jo omtrent bare retail som kjører på med selvskading her.

1 Like

Ja, som en liste fra en vilkårlig valgt norsk velforening.

Jeg trodde det var “Lykkejegeravdelingen” til Norges Jeger-og fiskeforbund… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, de får jo selskapet stort sett gratis med denne aksjonærmassen vi har. Hjelper ikke med cRNA når folk gir bort aksjene og overleverer selskapet til Atlas.

1 Like

Ble litt på 0,63 idag her

1 Like

0,64 her … 6-cifret antal :slight_smile:

3 Likes

Bankkriser?

Likviditetsmangel?

Hvem vant kampen om cash?

Targovax​:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 Likes

Hvor sannsynlig er det at Targovax lykkes med sitt circRNA program tror dere?

Mer enn 50% sannsynlig. Overvekt på at det er sannsynlig.

Du eier virkelig ingen skam?

5 Likes

Største sansynligheten er at vi ser 50 øre.