Jeg kommer til å forhåndstemme ikveld og jeg kommer til å støtte avtalen. Anbefaler flere å forhåndstemme for å vise tillit til selskapet og ledelsen. Det er mulig å endre beslutningen senere hvis det skjer endringer.
Etter overraskende svak utvikling de siste dagene så kan utvanningen bli større enn forventet da avtalen ble sluppet forrige uke. Hva tenker aksjonærene om å utsette Oncos 102 og kjøre på med kun cRNA til en avtale er på plass. Dette vil ta ned burn rate betraktelig og selskapet vil mest sannsynlig klare seg med transje 1 og 2 inntil en avtale med cRNA er på plass. Dette vil skape langt mindre usikkerhet i aksjen og utvanningen blir veldig kontrollerbar. Jeg tror vi som aksjonærer vil kunne få en langt bedre avkastning på vår investering med en slik modell. Vi kan fremme et slikt forslag til TRVX. Jeg tar gjerne den jobben.
Kunne noen sette opp en liten spørreundersøkelse på dette med følgende innledning:
Bør TRVX utsette Oncos 102 til etter at en avtale på cRNA har landet. Hensikten er å ta ned burn rate og minske utvanning og uttak fra avtalen med Atlas.
Når det gjelder TG kan de bare fortsette da den er “gratis”