Tror og mener det er som følgende dette med PCIB og melding til markedet.
PCIB er vel “best in clas”
med hensyn til lav burnrate (kapitalbruk).
For å få til noe sånt så er vel selskapet strupet ned til veldig få ansatte. Nå har de begynt å ansette forsiktig så vi har vel allerede registrert at der er endringer mot det positive.
PW har vel uttalt (mener jeg å huske) at dersom de skal få tid til å arbeide med det som bringer selskapet fremover så kan de ikke sitte å svare på spørsmål , jobbe med hjemmesider og børsmelde i hytt og pine

Så forklaringene på dette med å ha et bevist forhold til aksjonærene er med vilje underprioritert.
I stedet er reglene at alt som ikke trenges meddeles markedet straks blir samlet opp i kvartalsrapportene og gjennomgått dær.
Om dette er en måte å bygge opp et godt forhold til eierene vil jeg ikke ha sagt noe om og for det jeg vet så er der kanskje innført endringer der nå så korriger meg dersom jeg er feil.
Men det er jo et godt poeng å se på alle utgiftene og prøve etter beste evne å kutte kostnadene.
NANO og PCIB har begge avsluttende pivotale studier gående nå i disse dager og NANO brenner vel markert mere kapital i kvartalet enn PCIB så der er to sider (minst) å se dette fra.
En kan kanskje ikke forlange så lav burnrate som PCIB jobber med og samtidig et stort byråkrati for å tilfredstille aksjonærenes sult på nyheter.
Men der går jo en grense for anstendig oppførsel også da.
Alt det oppstyret som ble vist for å utføre modifikasjonene på den gamle hjemmesiden som inneholdt flere feil …nei , det blir stryk fra meg.
Men dette er heldigvis historie men dersom organisasjonen er like uproffe mht annet som de var med hjemmesiden så ja , da er der rom for forbedringer.
Så intill selskapet er riktig dimensjonert og bemannet så går denne nedstrupede modellen videre som pr i dag.
Det er produktene biotek handler om , ikke om amatørmessig guiding og annet.
Men det er klart at veien til ferdig produkt bør være så god som mulig.
Mitt tips , tror der er noe på gang i fimaVACC.
lykke til