Continuing the discussion from Photocure småprat (PHO) 🔦 3 - #7642 av Merlin.
Previous discussions:
En av de mest positive nyhetene! Dette skal være HD flex skop. Og de selges som rimelig tillegggsutstyr til Olympus maskiner! Her kan Pho spare store kostnader. I tillegg selges mer Hexvix pr flex enn faste skop. Med dette skal Pho være dekket med moderne HD utstyr for både faste og fleksible skop i Europa .
Across Europe, a total of 36 Olympus Visera Elite III blue light cystoscopy (BLC) capable systems were installed since the launch in Q1 2025.
“We fully expect this new state-of-the art equipment to fuel Hexvix growth in the Nordic region and throughout continental Europe this year and beyond,“ Schneider adds.
Der brøt vi 70 barrieren!
Det siste nivået som finnes i chartet siden asieris news i januar 2024 er 72 blank:
Chartet til Asieris er herlig
Trenger ikke gjenta dette på alle åpne PHo tråder du finner
Venter spent på om sjefen sier at “Danmark is back” idag, eller om det forstatt er endel å hente der før Danmark bare er tilbake på gammel normal.
Norge har ikke stått for økning i Nordics før og Sverige er vel så som så
“Growth is mainly driven by Germany, Austria and Switzerland (DACH) and the Nordic markets.”
Passer bra med ny tråd (Photocure småprat 4) etter 7500 innlegg med ørkenvandring i Photocure småprat 3👍🏻
Bruker “SomSa” fra Ha forum er her inne og troller under annet nick ser jeg
Hæ, Er Merlin SomSa?
husker det var en del spekulasjoner om hvem SomSa var, men husker ikke noe konklusjon.
Jeg bare spøkte med siste inlegget før PHO 3 ble sperra. Hadde det vært meg hadde jeg vel gjentatt meg selv jeg å.
de selges som rimelig tillegggsutstyr til Olympus maskiner! Her kan Pho spare store kostnader.
Hvilke kostnader skal Photocure spare på dette… ?
De kan spare store salgkostnader! Pho må selv ordne salg av Wolf sine faste skop.
Olympus har som overlegen markedsleder derimot utplassert masse skop i Europa og leverer nå BLC som tillegg. Det kan bety store tall med “gratis” utplasseringer!
Drømmesituasjon i forhold til tidligere for Pho!
Pho må selv ordne salg av Wolf sine faste skop.
Photocure har en samarbeidsavtale med Richard Wolf for utivkling og kommersialisering av neste generasjons flexible scope. Dette skal eksisterende salgsteam ta seg av. De selger en “interim” oppgradering i mellomtiden
Er det Photocure som er ansvarlige for å selge Richard Wolf sine faste scop i Europa i dag? Har de vært ansvarlige for å selge Olympus sine? Hvilke kostnader sparer Photocure ved at Olympus selger tilleggstutstyr?
Da har vi passert den berømmelige femti-lappen (50 CNY = 70,64 NOK).
Tro om DS & Dahl klarer å snakke kursen ytterligere opp
#Nye tider
Prima om det smeller inn en godkjenning fra kina fredag kl 10
Passer best om den bygger seg opp jevnt og trutt herfra med oppdaterte analyser, nye investorer og god stemning, slik at vi ligger på på 82-110 kroner når Cevira-melding kommer og analytikerne da må ta Cevira inn i beregningen. August-september er helt greit.
Virker som markedet er lettet over at egen butikk også viser fremgang, og da er det helt innafor å posisjonere seg ekstra godt for Cevira.
For de som vil se kvartalsrapporten, starter kl. 1400:
https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20250730_1/
Fra 57 accounts i Q1, til “7 0 accounts had utilized ForTec’s services, enabling these hospitals to offer blue light cystoscopy to their patients. (…) The mobile tower account expansion is anticipated to outweigh remaining declines in flexible BLC usage ”
Fortec står for over 10% av omsetningen hvis jeg hørte korrekt. De har overgått både Photocure og signe egne forventninger.
Ingen statuatory requirements ifm review av NDA for Cevira, ifølge DS