Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @anon95652491 (112 likes)
  1. @Matadoren (63 likes)
  1. @Roc (44 likes)

Resten av topp 10:

1. @Zuba (33 likes)

2. @Hotdog (30 likes)

3. @Hayen (25 likes)

4. @drdr (24 likes)

5. @PankPinter (24 likes)

6. @Bonus (19 likes)

7. @keislar (11 likes)

Gratulerer!

BerGenBio Announces First Patient Dosed in Phase 1b/2a Trial Evaluating Bemcentinib in 1st Line Non-Small Cell Lung Cancer with STK11 Mutations

7 Likes

BerGenBio to Present at Upcoming Scientific Conferences

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Matadoren (60 likes)
  1. @Roc (54 likes)
  1. @Hotdog (37 likes)

Resten av topp 10:

1. @Zuba (33 likes)

2. @Bonus (23 likes)

3. @anon8907229 (22 likes)

4. @PankPinter (19 likes)

5. @keislar (16 likes)

6. @drdr (15 likes)

7. @laplagam (11 likes)

Gratulerer!

BerGenBio Presents Data on STK11 Loss of Function and AXL Activation at AACR

8 Likes

BerGenBio ASA: Foreslår delvis garantert fortrinnsrettsemisjon

BerGenBio ASA - Key information relating to the preferential rights issue

Var det såpass gode data på AACR at de kjører en emisjon 22. mai? :thinking:

BERGENBIO ASA: Board approval of 2022 Annual Financial Statement and Annual Report 2022

BERGENBIO ASA: Notice of Annual General Meeting

1. @Roc (59 likes)
  1. @anon8907229 (49 likes)
  1. @Hotdog (45 likes)

Resten av topp 10:

1. @Matadoren (43 likes)

2. @drdr (38 likes)

3. @stAMy (27 likes)

4. @Zuba (26 likes)

5. @Bonus (23 likes)

6. @PankPinter (19 likes)

7. @keislar (17 likes)

Gratulerer!

Financial calendar

BerGenBio to hold business update conference call

BERGENBIO ASA - Terms of the partially underwritten rights issue

BerGenBio ASA - Updated key information relating to the preferential rights issue

Bergenbio-aksjonærene bør svelge den superlave tegningskursen

BerGenBio ASA: Annual general meeting held

BGBIO - Ex. subscription rights today

Mandatory notification of trade by related party to Primary Insiders

But of course! Var jo idiotisk å ikke selge aksjene man hadde i dette sirkuset i går og i dag

3 Likes