Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hadde du orket å utbrodere?

7 Likes

BERGENBIO ANNOUCES FIRST PATIENT RANDOMIZED IN BEMCENTINIB TRIAL IN EU-SOLIDACT PLATFORM FOR HOSPITALIZED COVID-19 PATIENTS

13 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon95652491 (244 likes)
  1. @Roc (196 likes)
  1. @Matadoren (127 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (70 likes)

  2. @Hotdog (55 likes)

  3. @stAMy (49 likes)

  4. @PankPinter (45 likes)

  5. @Scrivener (43 likes)

  6. @Multiple (34 likes)

  7. @William71 (29 likes)

Gratulerer!

BerGenBio ASA Secures NOK 100 million Shareholder Loan Facility from Meteva AS

8 Likes

Trond Mohn låner 100 millioner kroner til Bergenbio

6 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Roc (215 likes)
  1. @Matadoren (122 likes)
  1. @anon95652491 (100 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hotdog (60 likes)

  2. @stAMy (53 likes)

  3. @Scrivener (48 likes)

  4. @Multiple (40 likes)

  5. @Hayen (37 likes)

  6. @William71 (20 likes)

  7. @Savepig (20 likes)

Gratulerer!

BerGenBio ASA: Invitation to third quarter 2022 results webcast

BerGenBio reports third quarter 2022 financial results and provides business update

BerGenBio ASA: Grant of share options

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Roc (147 likes)
  1. @Matadoren (132 likes)
  1. @anon95652491 (80 likes)

Resten av topp 10:

  1. @stAMy (53 likes)

  2. @Hayen (44 likes)

  3. @Hotdog (39 likes)

  4. @Scrivener (32 likes)

  5. @Multiple (25 likes)

  6. @PankPinter (24 likes)

  7. @Savepig (22 likes)

Gratulerer!

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon95652491 (175 likes)
  1. @Matadoren (79 likes)
  1. @Roc (67 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (41 likes)

  2. @drdr (30 likes)

  3. @PankPinter (26 likes)

  4. @Savepig (22 likes)

  5. @Multiple (20 likes)

  6. @Hotdog (17 likes)

  7. @Scrivener (12 likes)

Gratulerer!

BerGenBio ASA: Invitation to fourth quarter 2022 results webcast

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon95652491 (183 likes)
  1. @Matadoren (50 likes)
  1. @PankPinter (31 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Roc (24 likes)

  2. @drdr (23 likes)

  3. @Hayen (20 likes)

  4. @Hotdog (14 likes)

  5. @laplagam (11 likes)

  6. @Zuba (7 likes)

  7. @Aristo78 (7 likes)

Gratulerer!

BerGenBio Announces the Establishment of Oncology Scientific Advisory Board

2 Likes

Hva er egentlig dette godt for? Noen som kan spisse det litt?

Dette er veldig vanlig å ha. Er snakk om et panel med eksperter (klinikere/forskere) som man kan søke råd hos og som er med på å gi innspill på strategi og utviklingen i forhold til deres kliniske hverdag. Spesielt gjelder dette det kliniske programmet.

Jeg antok at BGBIO hadde etablert et SAB for lenge siden de tross alt er i klinisk fase med flere indikasjoner og at selskapet hadde rådgivere for de ulike indikasjonene.

Hvem betaler for disse eksperter?

BGBIO så klart. Det er ikke dyrt. Disse er som regel bindet av regler fra arbeidssted, internasjonale/nasjonale regler og har en «fair market value» som de kan ta betalt per time. For noen så går honoreringen til arbeidssted.

Mye forgår også over Zoom, men en F2F møte på en flyplass er også fint

BerGenBio Announces Positive Data From Phase 2 Trial of Bemcentinib in Combination with Pembrolizumab in 2L+ NSCLC Patients

13 Likes

Dette kan bli gøy :man_dancing:t3: