Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

11 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @vcp (181 likes)
  1. @Matadoren (125 likes)
  1. @Direkte (80 likes)

Resten av topp 10:

  1. @PankPinter (77 likes)

  2. @Hayen (55 likes)

  3. @romaper (47 likes)

  4. @drdr (35 likes)

  5. @Bonus (31 likes)

  6. @OpulentusTT (31 likes)

  7. @Boms (23 likes)

Gratulerer!

BERGENBIO ASA: BOARD APPROVAL OF 2021 ANNUAL FINANCIAL STATEMENT AND ANNUAL REPORT 2021

1 Like

BERGENBIO ASA: NOTICE OF ANNUAL GENERAL MEETING

1 Like

BerGenBio strengthens its leadership team with appointment of Cristina Oliva as Chief Medical Officer

10 Likes

BERGENBIO PRESENTS BEMCENTINIB COVID-19 CLINICAL TRIAL DATA AT ECCMID 2022

8 Likes

BERGENBIO ANNOUNCES COMPLETE DATA ANALYSIS OF ACCORD2 PHASE II BEMCENTINIB STUDY IN HOSPITALIZED COVID-19 PATIENTS - PRIMARY EFFICACY ENDPOINT MET

11 Likes

BERGENBIO TO PRESENT AT ARCTIC SECURITIES BIOTECH WEBINAR

2 Likes

BerGenBio ASA: Minutes from the Annual General Meeting

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @PankPinter (157 likes)
  1. @vcp (148 likes)
  1. @Matadoren (138 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Direkte (86 likes)

  2. @Hayen (55 likes)

  3. @romaper (46 likes)

  4. @drdr (44 likes)

  5. @Bonus (31 likes)

  6. @OpulentusTT (27 likes)

  7. @Boms (26 likes)

Gratulerer!

BERGENBIO ANNOUNCES LAUNCH OF BUSINESS STRATEGY FOCUSED ON NSCLC AND COVID-19

7 Likes

BERGENBIO TO PRESENT AT ABG SUNDAL COLLIER LIFE SCIENCE SUMMIT

1 Like

BERGENBIO ASA: INVITATION TO FIRST QUARTER 2022 RESULTS WEBCAST

BERGENBIO ASA: RESULTS FOR THE FIRST QUARTER 2022

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @vcp (166 likes)
  1. @PankPinter (156 likes)
  1. @Matadoren (153 likes)

Resten av topp 10:

  1. @romaper (69 likes)

  2. @Hayen (63 likes)

  3. @Direkte (54 likes)

  4. @drdr (37 likes)

  5. @Boms (23 likes)

  6. @Bonus (21 likes)

  7. @Roc (21 likes)

Gratulerer!

BERGENBIO PRESENTS CLINICAL DATA ON BEMCENTINIB IN COMBINATION WITH DOCETAXEL IN PATIENTS WITH PREVIOUSLY TREATED ADVANCED NSCLC AT ASCO ANNUAL MEETING 2022

12 Likes

BerGenBio - Mandatory notification of trade by Primary Insider

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Matadoren (169 likes)
  1. @PankPinter (141 likes)
  1. @anon95652491 (120 likes)

Resten av topp 10:

  1. @vcp (55 likes)

  2. @Hayen (48 likes)

  3. @romaper (43 likes)

  4. @Direkte (27 likes)

  5. @drdr (26 likes)

  6. @Boms (23 likes)

  7. @tverilytt (20 likes)

Gratulerer!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon95652491 (277 likes)
  1. @Matadoren (170 likes)
  1. @PankPinter (120 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (77 likes)

  2. @Roc (47 likes)

  3. @romaper (36 likes)

  4. @vcp (30 likes)

  5. @tverilytt (30 likes)

  6. @Orrhane10 (27 likes)

  7. @Multiple (26 likes)

Gratulerer!

BERGENBIO ASA: Invitation to second quarter and half year 2022 results webcast

1 Like